گوگل وب سایت Families را راه اندازی کرده و برنامه Family Link را به روز می کند

شرکت گوگل وب سایت جدیدی را برای کمک به خانواده‌ها برای جستجویی امن در اینترنت راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل از طریق یک منبع مهم دیگر، برقراری ارتباط با آخرین پیشرفت‌های فنی را برای خانواده‌ها آسان می‌کند؛ Google Families، وب سایت جدیدی که شامل تمام محتوای مورد نیاز خانواده‌ها برای شروع سفر خود در دنیای فناوری بوده و  پر از منابع آموزشی است.


بیشتر بخوانید


دسترسی به محتواهای جالب در وب سایت Families

خانواده‌ها از طریق وب سایت جدید قادر به دسترسی به محتوا‌های مختلف در اینترنت خواهند داشت که شامل راهنما‌های دقیق، جدیدترین برنامه‌ها، خدمات و همچنین اطلاعات مفیدی درباره کنترل والدین در سراسر وب است. بازدیدکنندگان همچنین نکاتی در مورد نحوه مدیریت حریم خصوصی آنلاین و آموزش‌هایی برای سلامت دیجیتال، فعالیت‌های آنلاین سرگرم کننده برای خانواده‌ها، ابزار کلاس و اطلاعات مفید برای استفاده از کنترل والدین در هنگام آنلاین بودن را دریافت خواهند کرد.

هم زمان با راه اندازی این وب سایت جدید، گوگل چندین مورد به روزرسانی در برنامه Family Link را نیز نشان داد که به والدین اجازه می‌دهد محدودیت‌های زمانی برنامه‌های تأیید شده را حذف کنند و یک سری مطالب جدید با Headspace راه اندازی کردند. برای مبتدیان، اکنون برنامه Family Link در Android از کاتالوگ هزاران برنامه Google Play برای کودکان زیر ۱۳ سال در ایالات متحده که توسط معلمان تأیید شده‌اند، پیشنهاد‌هایی دارد. این پیشنهادات از طریق کارت برنامه توصیه شده توسط معلم در داخل سیستم عامل Android در دسترس است.

Google وب سایت Families را راه اندازی کرده و برنامه Family Link را به روز می کند

کنترل والدین توسط فرزندان

علاوه بر این، والدین با استفاده از برنامه Family Link برای Android می‌توانند عمر باتری دستگاه فرزندشان را ببینند. همچنین، اکنون می‌توان کنترل‌های والدین را مستقیماً از طریق دستگاه کودک و نه از طریق والدین، ​​مدیریت کرد.

سرانجام، شرکت گوگل توانایی مشاهده جزئیات اضافی را به گزارش فعالیت‌های روزانه، هفتگی و ماهانه اضافه کرده که والدین می‌توانند از نحوه گذراندن وقت خود و کودکانشان در برنامه‌ها مطلع گردنند. تمام تغییرات اعلام شده امروز طی هفته‌های آینده در اختیار کاربران Family Link قرار می‌گیرد، بنابراین اگر کاربری بلافاصله آن‌ها را مشاهده نمی‌کند، باید کمی صبور باشد.

گفتنی است، گوگل برای ایجاد این وب سایت و هر یک از منابع و راهنما‌های مفید آن با سازمان‌هایی مانند Common Sense Media، Headspace، موسسه ایمنی آنلاین خانواده، ConnectSafely، PBS KIDS و Sesame Workshop همکاری کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار