اطلاعات ساعت هوشمند وان پلاس لو رفت

اطلاعات جدید ساعت هوشمند وان پلاس که پیش از این قرار بود در ۲۳ مارچ رونمایی شود، به تازگی فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت وان پلاس، ساعت هوشمند خود را در تاریخ ۲۳ مارس رونمایی می‌کند، محصولی که اطلاعات آن قبلا پخش شده بود و حالا دوباره به تازگی اطلاعات بیشتری در این باره فاش شده است، البته سال‌ها بود که همه منتظر معرفی این گجت پوشیدنی بودند که بالاخره این اتفاق خواهد افتاد.


بیشتر بخوانید


قابلیت‌های ساعت جدید وان پلاس

ساعت OnePlus با ویژگی‌های معمول سلامتی و تناسب اندام، از جمله تشخیص تمرین، ردیابی خواب، نظارت بر ضربان قلب و ردیابی استرس همراه خواهد بود. همچنین یک سنسور SpO2 برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون نیز در آن تعبیه شده است. علاوه بر این، ساعت هوشمند IP68 در برابر گرد و غبار و در برابر آب مقاوم خواهد بود و به کاربر کمک می‌کند عملکرد شنای خود را ردیابی کند.

اطلاعات بیشتری از ساعت هوشمند OnePlus پیش از رونمایی فاش شد

علاوه بر این، OnePlus Watch اعلان‌های دستگاه متصل شده به آن را نمایش داده و به کاربر امکان می‌دهد موسیقی را در تلفن هوشمند خود کنترل کند. این گجت پوشیدنی همراه با ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و همچنین به عنوان یک کنترل از راه دور برای تلویزیون‌های OnePlus کار خواهد کرد. گزارش شده ساعت OnePlus از فناوری Warp Charge بهره می‌برد که در مدت زمان ۲۰ دقیقه انرژی یک روز را تأمین می‌کند، اگرچه اندازه باتری آن ناشناخته مانده است.

ساعت به سیستم عامل Wear مجهز است یا خیر؟‌‌

همچنین به طور قطعی مشخص نیست که OnePlus Watch سیستم عامل Wear گوگل را اجرا خواهد کرد یا یک سیستم عامل سفارشی، اما گفته می‌شود که این پوشیدنی در انواع استاندارد و LTE ارائه خواهد شد و همچنین کاربر می‌تواند تماس‌های تلفنی ورودی روی تلفن را روی ساعت ببیند و آن را پاسخ داده یا رد کند.

اطلاعات بیشتری از ساعت هوشمند OnePlus پیش از رونمایی فاش شد

گفتنی است، در حالی که کمتر از یک هفته دیگر تا رونمایی از این ساعت مانده، انتظار می‌رود وان پلاس شروع به بازار گرمی برای اولین ساعت هوشمند خود کند تا در اطراف آن هیاهو و استقبال ایجاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.