ذخیره سازی ۴۰۰ تن میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد

با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد میزان ۲۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب تهیه و ذخیره سازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان گفت: امسال با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان میزان ۲۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب تهیه و ذخیره سازی شده است.
 
سالار حسین پور افزود: میوه شب عید امسال بر اساس قیمت مصوب کمیته راهبری توزیع میوه، به قیمت هر کیلوگرم پرتقال ۱۱ هزار و ۹۰۰ و سیب ۹ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

او بیان کرد: بخش خصوصی و اتحادیه میوه و تره بار به عنوان مباشر ستاد تنظیم بازار استان، کار توزیع میوه شب عید را در ۲۰ غرفه از تاریخ ۲۷ اسفندماه در سطح شهر و سایر شهرستان‌ها به صورت متمرکز و با نظارت بازرسان مقیم سازمان صمت، اتاق اصناف مرکز استان، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها شروع کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دستور استاندار محترم مجموعه تنظیم بازار این سازمان، در ایام تعطیلات نوروزی هیچگونه تعطیلی نخواهد داشت و به طور مداوم و شبانه روزی در خدمت همشهریان عزیز خواهند بود.
 
حسین پور از همشهریان درخواست کرد در صورت مشاهد هرگونه تخلفات صنفی، مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ گزارش تا به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.