امیری: گرفتن میزبانی مسابقات آسیایی چیزی از ارزش تیم‌های فوتبال ایرانی کم نمی‌کند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره سلب امتیاز میزبانی تیم‌های ایرانی در رقابت‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: باید این پیروزی و کسب ۳ امتیاز را به تمام هواداران تبریک بگویم. نفت مسجد سلیمان تیمی جوان و با انگیزه است.

او ادامه داد: برای ما بازی خوب آن‌ها شگفتی بزرگی بود. در مجموع بازی مهمی بود که توانستیم در آن با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان به هدف خود رسیدیم .

امیری درخصوص شادی پس از گل خود و شباهت با شادی‌های گل مهدی مهدوی کیا ستاره سابق تیم ملی کشورمان عنوان کرد: مهدوی‌کیا بازیکن بزرگی بود و خیلی باید تلاش کنم که به او برسم.

امیری درخصوص میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا  گفت: قطعاً بازی در هند سخت است. انتظار داشتیم با توجه به اینکه در چهار دوره اخیر لیگ قهرمانان آسای نتایج خوبی کسب کردیم، میزبانی را به ما بدهند، اما متاسفانه لابی ما در آسیا خوب نیست. این اتفاق چیزی از ارزش‌های فوتبال ایران و پرسپولیس کم نمی‌کند و اطمینان داشته باشید با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا یک بار دیگر افتخار آفرینی کنیم.

ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در بحرین عنوان کرد: بازی رفت را که در بحرین برگزار کردیم شرایط برای ما سخت بود .


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
بله البته برای شما که قرعه مناسب بهتون می خوره ولی قهرمان آسیا نمیتونید بشید. قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا.
آخرین اخبار