مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

مجمع خیران تبلیغ دین در استان سمنان راه‌اندازی شد

حجت‌الاسلام عبدالهی با بیان اینکه مجمع خیران تبلیغ دین در استان سمنان راه اندازی شده است، گفت: کمک گرفتن از ظرفیت خیران برای اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی محور این مجمع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان  در نشستی با فعالان قرآنی استان با بیان اینکه منابع انسانی مهمترین بخش یک تشکیلات است، گفت: اجرای طرح‌های قرآنی با کمک گرفتن از خیران و استفاده از ظرفیت‌های مردمی میسر می‌شود و باید تکیه بر بودجه‌های حاکمیتی کم و خودکفا شویم.

او با بیان اینکه در صورت وجود اعتبار می‌توان قرار دادهای برون سپاری را بهتر مدیریت کرد، تاکید داشت: مجمع خیران قرآنی می‌تواند یکی از مکان‌هایی باشد که به کمک آن خانه‌های قرآنی را ارتقا بخشید.

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه سیاست ما این است که استان را با اعتبارات داخلی خودکفا کنیم، بیان کرد: نخستین مجمع خیران تبلیغ در هفته گذشته برگزار شد تا یک شبکه خیران دوست دار دین، مذهب، قرآن و اهل بیت (ع) ایجاد و بتوانیم جذب اعتبارات خوبی را شاهد باشیم از سوی دیگر باید گفت فعالیت‌های مذهبی و قرآنی موضوعی است که هر آدم با هر سلیقه و رویکرد مذهبی و سیاسی و … در آن حضور دارد و در نتیجه می‌بایست از این ظرفیت‌ها بهره برد.

انتهای پیام /گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.