بسته اخبار حوادث امروز اول فروردین ماه سال ۱۴۰۰؛

کشف تریاک از منزلی روستایی در بابل / دستگیری سارقان سابقه دار در محمودآباد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه اول فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه اول فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۲ کیلو تریاک از منزلی روستایی

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی برتهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق به شناسایی عامل تهیه و توزیع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به هماهنگی قضائی برای دستگیری متهمان به تهیه و توزیع مواد مخدر، گفت: یکی از این متهمان اهل یکی از استان‌های جنوب شرق کشور بوده که با خودروی شخصی اقدام به ورود موادمخدر به این شهرستان کرده است.

سرهنگ شالیکار افزود: با شناسایی متهم و همدست وی در یکی از روستا‌های بخش گتاب، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، متهمان را دستگیر و در بازرسی از منزل آنان بیش از ۲۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

او از توقیف خودرو پژو ۴۰۵ متهمان که در امر حمل و جابجایی موادمخدر از آن استفاده می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۳۰ فقره سرقت در شهرستان محمود آباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان محمود آباد به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد پس از اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق سابقه دار غیربومی را در این رابطه شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اعتراف متهمان دستگیر شده به ۳۰ فقره سرقت در بازجویی‌های به عمل آمده خبر داد و گفت: ماموران در ادامه این طرح در بازرسی از منرل سارقان مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی لوکس کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و یا رفتار مشکوک از سوی افراد معلوم الحال و فرصت طلب موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف تریاک از کیف دستی عامل افیونی در نوشهر

سرهنگ صدرا عبدی جانشین انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از استان‌های همجوار به داخل شهرستان نوشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در محور ورودی شهرستان، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در بازرسی از کیف همراه متهم ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل ساک دستی جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ عبدی از دستگیری متهم در این عملیات خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

بازداشت سارق منزل در شهرستان بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق سابقه دار که در سطح حوزه استحفاظی اقدام به سرقت می‌کرد، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.