معرفی خودرو؛

بروزرسانی لندرور دیسکاوری اسپرت در سال 2021

کراس‌اور اندازه متوسط لندرور برای تولید در سال ۲۰۲۱، تغییرات ظاهری و فنی دارد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  لندرور دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۱ با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مطلوب، سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و ظاهری مجلل، اما ناهموار، رونمایی شد.  این خودرو با توجه به حالت‌های رانندگی مختلف در آفرود، کنترل تپه فرود و سیستم سنسور تکان دهنده Discovery Sport توانایی آفرود بیشتری را نسبت به آئودی Q۵ یا پورشه ماکان فراهم می‌کند.

اما تجربه رانندگی آفرود با این خودرو به اندازه دیگر شاسی بلندهای رقیب جذاب نیست. کابین آن جادار است و ردیف سوم صندلی‌های اختیاری را ارائه می‌دهد، اما محیط اطراف آن به اندازه آنچه در BMW X۳ یا کلاس GLC مرسدس بنز پیدا خواهید کرد، لوکس نیست. هنوز، برای خریدارانی که می‌خواهند قابلیت‌های آفرود قابل توجهی در بسته بندی شیک داشته باشند، Discovery Sport یکی از معدود گزینه‌ها در این بخش بیشتر جاده است.

مدل جدید Discovery سیستم جدید سرگرمی  Pivi Pro جدید Land Rover را دریافت می‌کند که در Defender ۲۰۲۰ راه اندازی شده است. Apple CarPlay و Android Auto اکنون در کل محصولات استاندارد هستند. خریداران می‌توانند سیستم جدید سرگرمی دیسکاوری اسپرت را با بسته اختیاری Online Pack، که یک نقطه اتصال Wi-Fi، سرویس موسیقی جاسازی شده Spotify و یک پد شارژ تلفن هوشمند بی سیم اضافه می‌کند، تقویت کنند.

بروزرسانی لندرور دیسکاوری اسپرت برای سال 2021

 لندرور مدل‌های P۳۰۰ را متوقف کرده است و تصمیم گرفته است که تنها پیشرانه P۲۵۰ را ارائه دهد که شامل چهار سیلندر توربوشارژ ۲۴۶ اسب بخاری برای سال ۲۰۲۱ است. دیسکاوری اسپرت با طراحی داشبوردی پر با زرق و برق و گران قیمت، بسیار مجلل است.  در حال حاضر این کابین از مواد پایدار و تنظیمات بیشتر صندلی برای قابلیت استفاده بهتر برخوردار است.

بروزرسانی لندرور دیسکاوری اسپرت برای سال 2021

 مدل‌های پایه کاملاً مجهز به امکانات لوکس‌ مانند روشنایی داخلی محیط، کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه‌ای و دکمه شروع هستند. روکش چرمی، صندلی‌های جلوی قابل تنظیم ۱۲ طرفه با گرما، یک جفت صندلی پرش ردیف سوم و یک بالابر برقی امکانات این خودرو به شمار می روند.

بروزرسانی لندرور دیسکاوری اسپرت برای سال 2021

سیستم تهویه هوای هوشمند داخل کابین با امکان جداسازی ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرون نیز یکی دیگر از فناوری‌های جدید دیسکاوری اسپرت مدل ۲۰۲۱ است که ضرورت آن این روز‌ها بسیار احساس می­‌شود.

سال گذشته، دیسکاوری با نسخه SVX نیز تولید شد. این مدل، پیشرانه ۵ لیتر سوپرشارژ با قدرت ۵۲۵ اسب بخار و گشتاور ۶۲۵ نیوتن‌متر فراهم می‌کند تا دیسکاوری ۵/۵ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و نهایت سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت با میانگین مصرف سوخت ۱۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد.

بروزرسانی لندرور دیسکاوری اسپرت برای سال 2021

آستانه قیمت دیسکاوری با پیشرانه دو لیتری، ۵۴ هزار دلار خواهد بود که قیمتی منطقی در مقایسه با رقبای آلمانی و آمریکایی است. مدل هیبریدی با امکانات بیشتر، به قیمت ۶۲ هزار دلار فروخته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار