مسئول گروه جهادی سفیران مهربانی اندیمشک گفت:

ساخت صفر تا صد یک خانه به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال در چمگلک

بکران گفت: یک خانه متعلق به فردی نیازمند در منطقه چمگلک اندیمشک با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال از صفر تا صد ساخته شد.

احمد بکران مسئول گروه جهادی سفیران مهربانی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف حمایت از زوج‌های جوان و تسهیل امر ازدواج میان جوانان ۲ کمک جهیزیه به زوج‌های جوان شناسایی شده به ارزش هر کدام ۲۰۰ میلیون ریال با کمک خیران تهیه و اهدا شد، که بیش از این نیز در همین جهت به ۳ زوج دیگر نیز جهیزیه برای شروع زندگی اهداشده بود.

او یکی از مهم‌ترین اقدامات گروه جهادی سفیران مهربانی در سال ۹۹ گره گشایی و رفع نیاز از نیازمندان برشمرد و افزود: این اقدام باید تبدیل به یک ارزش و فرهنگ عمومی شود و همه افرادی که توانمند هستند، درجهت برآوردن حاجات مردم تلاش کنند.

بکران ادامه داد: مدرسه استثنایی فروغ شهر چمگلک اندیمشک در مدت یک هفته از سوی گروه جهادی سفیران مهربانی بازسازی و همچنین یک منزل مسکونی نیازمند در مدت ۵ ماه از صفر تا صد به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال ساخته شد و کلید آن به خانواده کم برخوردار تحویل داده شد.

مسئول گروه جهادی سفیران مهربانی در خصوص سایر کمک‌های انجام شده، بیان داشت: تهیه و توزیع ۸۰۰ دست لباس به مناسبت عیدی میان کودکان به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال، تعمیر منزل خانم نیازمند بدون سرپرست دارای ۳ بچه یتیم خردسال، تکمیل کردن خانه نیازمندان و تهیه وسایل منزل برای این خانواده‌ها و توزیع یک هزار تیکه لباس میان خانواده‌های کم برخوردار و ... از جمله کار‌های صورت گرفته این گروه جهادی بود.

بکران گفت: اگر ما انسان‌ها به یکدیگر کمک نکنیم و دست نیازمندان را نگیریم بی شک از لطف و محبت خدا هم محروم خواهیم شد، دیدن لبخند رضایت دیگران و شاد کردن مردم با این شرایط اقتصادی سخت که در جامعه حکم فرما شده است کاری پیچیده است، ولی گاهی می‌توان با کمک‌های اندک لبخند رضایت را بر لبان این افراد نشاند و طبق فرموده امام علی (ع) هیچ کس بر دل انسان مومنی سرور و شادمانی وارد نمی‌کند مگر آن که خدا از این عمل خیر مایه لطفی می‌آفریند که در موقع نزول بلا و به هنگام گرفتاری سریع‌تر از سیلاب به یاری او می‌رسد و او را نجات می‌دهد.

انتهاهی پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی زیبانژاد
۱۱:۳۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
درود به شرف بچه های جهادی