تحقق شعار سال ١۴٠٠ متمرکز بر کالای ایرانی باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: راهبرد‌هایی مانند حمایت از کالای ایرانی، مبارزه با قاچاق و حمایت از سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم با خرید کالای ایرانی و مسئولان با ممانعت از واردات کالا‌هایی که مشابه داخلی دارد نقشی مهم در تحقق شعار امسال دارند.

او ادامه داد: سرمایه گذار با سرمایه خود و بانک‌ها با پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی، نقش کلیدی در پشتیبانی و کمک به شکوفایی تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ دارند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: سوء مدیریت‌ها مانع از تحقق شعار سال ۱۴۰۰ می‌شود و ضرورت دارد بخش‌های مختلف با جدیت به مسئولیت‌های خود عمل کنند تا بتوان به شعار امسال عمل کرد.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد:قوه قضاییه به سهم خود و در حدی که قانون اجازه می‌دهد در زمینه حمایت از تولید و سرمایه گذار کمک می‌کند و ضرورت دارد بخش‌های مختلف نیز در گره‌گشایی از موانع تولید اهتمام ویژه داشته باشند.

او بیان کرد: تسهیل در انجام امور اداری، بازنگری و اصلاح قوانین مربوط به تولید از راهکار‌های مهم در مانع‌زدایی از تولید است و باید این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: قاچاق مسئله مهم و آفت تولید است که باید با جدیت با این پدیده شوم برخورد شود.

او یاد آورشد: سال‌های اخیر با وجود تلاش‌ها در مبارزه با قاچاق، اما مبارزه به درستی انجام نشده و باید تلاش شود سایه شوم قاچاق از کشور به صورت کامل برداشته شود.

امام جمعه سمنان گفت: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اقدامی ارزشمند است و توجه به عملیاتی شدن شعار سال سعادت و تعالی کشور را رقم می‌زند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.