نحوه نوشتن کاراکترهای خاص در مکینتاش

راه‌کارهای کاربردی و عملی برای استفاده از علائم خاص نگارشی در سیستم عامل مکینتاش لپ تاپ‌های اپل در این بسته خبری برای شما کاربران آموزش داده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصور کنید در حال نوشتن یک گزارش هستید و باید عبارتی که از کاراکتر‌های خاص در آن استفاده شده را در متن خود بنویسید، در اینصورت چگونه این علائم را به حروف اضافه می‌کنید؟

اعراب یا علائم خاص ممکن است در برخی زبان‌ها بیشتر دیده شود، اما از آنجا که در زبان انگلیسی استفاده از این علامت‌ها بسیار نادر است، ممکن است خیلی از افرادی که به زبان انگلیسی متن‌هایی را تایپ می‌کنند ندانند که چگونه این علامت‌ها را به متن نامه‌های الکترونیکی یا سایر نوشته‌های خود در سیستم عامل مکینتاش لپ تاپ‌های شرکت اپل اضافه کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه نحوه وارد کردن این علامت‌ها را در متن می‌خوانید:

نحوه نوشتن کاراکترهای خاص در مکینتاش

برای پیدا کردن علامت‌های دیجیتال رایج، فقط باید کلید حرفی را که می‌خواهید استفاده کنید نگه دارید تا زمانی که یک منوی شماره گذاری شده کوچک روی صفحه نمایش ظاهر شود. منویی که ظاهر می‌شود، تمام علائم موجود برای آن حرف را نشان می‌دهد. فقط شماره صحیح را تایپ کنید تا علامت روی صفحه شما بیاید.

نحوه نوشتن کاراکترهای خاص در مکینتاش

استفاده از Keyboard Viewer

تعدادی از علامت‌های خاص دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید از آن‌ها استفاده کنید، یک Keyboard Viewer وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تمام تغییراتی را که می‌توانید استفاده کنید را مشاهده کنید. یافتن صفحه نمایشگر صفحه کلید ساده است:

به منوی Apple> تنظیمات برگزیده سیستم> صفحه کلید بروید. روی زبانه Input Sources کلیک کنید و جمله Show menu input in bar menu را جستجو کنید.

نحوه نوشتن کاراکترهای خاص در مکینتاش

روی نماد منوی ورودی (که اکنون در سمت راست نوار منوی شما قرار دارد) کلیک کرده و Show Keyboard Viewer را انتخاب کنید. تصویری از صفحه کلید روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. اگر کلید Option را در صفحه کلید خود فشار دهید، Keyboard Viewer به شما نشان می‌دهد که چه کاراکتر‌های خاصی موجود است.

نحوه نوشتن کاراکترهای خاص در مکینتاش

توجه: برخی از کلید‌ها با رنگ نارنجی مشخص می‌شوند. این‌ها کلید‌هایی است که دارای چندین علامت خاص هستند و می‌توان آن‌ها را نگه داشت تا علائم مختلفی را که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار