دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

۴۰۰ نیروی اورژانس در حال ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند

راشدی گفت: افزون‌بر۴۰۰ نفر از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی در ۵۵ پایگاه شهری، جاده‌ای و روستایی در حال ارائه خدمات اورژانس به هم شهروندان هستند.

دکتر فریبرز راشدی دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی بصورت شبانه روزی به هموطنان عزیز ارائه خواهد شد، اظهارداشت: شماره تلفن ۱۱۵ همانند گذشته و به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

او در خصوص آمادگی بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات اورژانسی نیز گفت: بیمارستان‌های دانشگاهی با یکهزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی و بیمارستان‌های غیر دانشگاهی هم با ۴۰۰ تخت اوررژانس و غیر اورژانسی در ایام تعطیلات نورز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: خدمات اورژانسی در بیمارستان‌های عمومی بصورت کامل و بدون محدودیت ارائه می‌شود.

او  افزود: بخش‌های اورژانس در بیمارستان دارالشفاء شهرستان‌های میرجاوه، بیمارستان امام خمینی (ره)خاش و بیمارستان رازی در سراوان بدون محدودیت در خدمت هموطنان گرامی است.

راشدی از مردم خواست تا صرفا برای دریافت خدمات اورژانس چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی به بیمارستان الزهراء(س)، خدمات اورژانس روانپزشکی به بیمارستان بهاران، خدمات اورژانس عفونی به بیمارستان بوعلی و خدمات اورژانس بیماران خاص و کودکان به بیمارستان علی اصغر(ع)مراجعه کنند.

او  گفت: همچنین بیمارستان‌های تخصصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیاء(ص) و علی ابن ابیطالب (ع) به عنوان بیمارستان‌های دانشگاهی تا پایان تعطیلات آماده ارائه همه خدمات اورژانس عمومی و تخصصی هستند و بخش اورژانس بیمارستان‌های تخصصی نبی اکرم (ص) وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیمارستان پیامبر اعظم(ص) وابسته به ارتش جمهوری اسلامی و بیمارستان تامین اجتماعی نیز به عنوان بیمارستان ها غیردانشگاهی در این مدت فعال است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار