ورود مسافر از خوزستان ممنوع/تشدید طرح برخورد با خودرو‌های غیر بومی در استان همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: ماموران راهور جلوی ورود خودرو‌های غیربومی دارای پلاک انتظامی خوزستان را به استان می گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا ورود خودروی دارای پلاک غیربومی از استان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به سایر استان‌ها ممنوع است.

او افزود: در گشت زنی ها، تیم‌های پلیس راهور متوجه حضور خودرو‌های دارای پلاک خوزستان به خصوص در اماکن تفریحی و خیابان‌های منتهی به میدان اصلی شهر همدان شدند که مدارک آن‌ها جلب و اعمال قانون صورت گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: علاوه بر جریمه رانندگان متخلف این خودرو‌ها به بیرون از همدان هدایت می‌شوند و در این راستا مدارک رانندگان متخلف جلب و در خروجی حوزه استحفاظی توسط مامور راهور تحویل آن‌ها می‌شود.

سرهنگ فکری بیان کرد: بیشتر رانندگان دارای خودروی پلاک خوزستان در شهرک‌های اقماری این استان مشغول به کار بوده و ایام عید برای دید و بازدید نوروزی و دیدار والدین در همدان حضور یافتند.

او بیان کرد: برخی رانندگان غیربومی نیز فرزندشان در همدان مشغول به تحصیل بودند و این استان را در نوروز ۱۴۰۰ برای دیدار فرزند و بازدید از اماکن تفریحی و توریستی به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند.

رئیس پلیس راهور استان همدان اظهار داشت: تیم‌های پلیس راهور در نقاط مختلف شهر به ویژه اماکن تفریحی و توریستی حضور دارند و اجازه ورود خودرو‌های غیربومی از مناطق قرمز و نارنجی به این استان را نمی‌دهند.

سرهنگ فکری تاکید کرد: محدودیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا سه بامداد همچنان برقرار است و در تعطیلات نوروز نیز خودرو‌هایی که در این ساعت اقدام به تردد می‌کنند اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.