پیام تسلیت امام جمعه کرمان به مناسبت عروج ملکوتی طلبه مجاهد قلعه گنجی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با صدور پیامی عروج ملکوتی دانیال سالاری طلبه مجاهد قلعه گنجی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مناسبت عروج ملکوتی طلبه مجاهد، دانیال سالاری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

مفتخریم که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، جوانانی در مکتب اصیل اسلام ناب محمدی (ص) تربیت یافته اند که در هر سنگری که شرایط و موقعیت عمل صالح فراهم است، پیشتاز و حاضرند و در نصرت و یاری دین حق از یکدیگر سبقت می گیرند.

در شرایط اجتماعی حاکم بر جهان که غبار گناه و آلودگی بر جوامع بشری نشسته است، جوانان رشیدی دیده بر تعلقات و لذات زودگذر بسته اند و واقعاً چه صحنه‌های دل انگیزی است که جوانان پرشور و انقلابی در تعطیلات عید نوروز رخت جهادی بر تن کرده اند و در مناطق مختلف مسئول مجاهدتند.

در این میان، در عزیزترین روزهای ماه شعبان المعظم و در آستانه سالروز میلاد باسعادت منجی عالم، حضرت مهدی موعود (عج)، فقدان جانگداز یکی از این جوانان جهادگر غمی بزرگ بر دل اینجانب بود چراکه همواره ارادتمند این جوانان عزیز بوده‌ام.

اینجانب عروج ملکوتی طلبه مجاهد دانیال سالاری را به خانواده محترم ایشان، همسنگران عزیزش و آحاد ملت عزیز ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه احدیت علو درجات آن فقید سعید را خواستارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.