برگزاری ۱۱۰ ویژه برنامه جشن نیمه شعبان در استان همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ۱۱۰ ویژه برنامه جشن نیمه شعبان و نورافشانی در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ۱۱۰ ویژه برنامه به منظور بزرگداشت جشن نیمه شعبان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ودر قالب آیین‌های خیابانی و خودرویی در استان برگزار می‌شود.

او افزود: ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی  جشن نیمه شعبان به منظور ایجاد فضای شور و نشاط معنوی در جامعه با مشارکت هیات‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، موسسات و تشکل‌های فرهنگی به صورت متنوع و در قالب‌های مجازی، خودرویی و خیابانی اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: برنامه مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) ُ، حضور کاروان‌های شادی و گروه‌های سرود همخوانی در سطح شهر، نورافشانی شهر‌ها از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت این ایام مبارک است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان همچنین از اجرای جشن در چهار نقطه شهر همدان همزمان با شب نیمه شعبان خبر داد و افزود: جشن میلاد مسعود، ولی عصر (عج) در آستان مقدس امامزاده عبدالله، حسینیه امام خمینی (ره)، مسجد مهدیه و مجتمع امام علی (ع) نیز با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و حضور محدود افراد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فاضلیان، راه اندازی کاروان شادی همزمان با نیمه شعبان در مسیر بلوار ارم به سمت میدان قایم و همچنین مراسم ویژه جشن خودرویی در میدان قایم شهر همدان را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این ایام ذکر کرد و گفت: این برنامه‌ها با هدف آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با امام عصر (عج) و تقویت فرهنگ انتظار و ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه برگزار می‌شود.

او آذین بندی معابر و مساجد، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی، راه اندازی هیات سیار خودرویی برای مولودی خوانی و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و برگزاری مسابقات فرهنگ انتظار در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های ویژه جشن نیمه شعبان در استان همدان برشمرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.