وحشت مسافران در لحظه فرود اضطراری هواپیما

فرود اضطراری یک فروند هواپیمای خطوط هواپیمایی روسیه با ترس و وحشت مسافران همراه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظات دلهره آور در یک فروند هواپیمای خطوط هوایی روسیه را به تصویر می‌کشد. این هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ از مسکو به مقصد کراسنادور پرواز می‌کرد که پس از بروز نقص فنی در هواپیما خلبان تصمیم به فرود اضطراری گرفت. در این اتفاق که روز یکشنبه رخ داد خلبان این هواپیما پس از نقص فنی در قسمت پایدارکننده افقی (دم افقی) مجبور به فرود اضطراری شد.

در ویدئویی که منتشر شده است لحظه آماده شدن خلبان برای فرود اضطراری را نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای خلبان شنیده می‌شود که به مسافران در مورد احتمال برخورد شدید هواپیما با کف باند فرودگاه هشدار می‌دهد. در این ویدئو که توسط مسافری با نام «ماری آلماز» تهیه شده مشاهده می‌شود که مسافران در حالی که به پایین خم شده اند سر خود را میان دستان خود می‌گیرند.


بیشتر بخوانید


خانم ماری با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: «ما هنوز به مقصد نرسیده بودیم که اعلام شد هواپیما فرود اضطراری خواهد داشت. در ابتدا فکر می‌کردم یک شوخی باشد، اما بعد خلبان آن را تایید کرد. وحشت در صورت مسافران موج می‌زد. کودکان گریه می‌کردند، برخی از مسافران دعا می‌خواندند. واقعا پروازی ترسناک بود. من هرگز این پرواز را فراموش نخواهم کرد.»

گفتنی است؛ بنا به گزارش رسانه‌های محلی در روسیه این هواپیما در ساعت ۱۸.۱۹ به وقت محلی بدون حادثه‌ای روی باند فرودگاه بر زمین نشست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ممد پاپتی
۰۹:۱۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
اینا داشتن شعر میخوندن :l
آخرین اخبار