مدیر آموزش و پرورش گتوند مطرح کرد؛

شمارش معکوس روز‌های امتحانات نهایی و کنکور/ دانش آموزان گتوندی نگران عقب ماندگی‌های درس نباشند

جعفرزاده از تدوین برنامه‌های درسی مختلف به منظور آمادگی دانش آموزان برای امتحانات نهایی و کنکور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهزاد جعفرزاده مدیر اداره آموزش و پرورش گتوند به تاثیر منفی کرونا بر تحصیل کودکان و نوجوانان دانش آموز اشاره کرد و گفت: برای جبران عقب ماندگی‌ها و آمادگی دانش آموزان برنامه‌هایی اجرا می‌شود تا دانش آموزان و خانواده‌ها نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

او بیان داشت: برگزاری کلاس‌های تقویتی، رفع اشکال و تست‌های کنکوری به صورت آنلاین، آفلاین و حضوری، برگزاری جلسات مشاوره‌ای ویژه دانش آموزان دوازدهم و پشت کنکوری به صورت فردی و گروهی، کلاس‌های جمع بندی دروس، انعکاس اخبار مفید در خصوص امتحانات نهایی و کنکور، ارسال خلاصه نویسی دروس پایه دوازدهم و ارسال نمونه سوالات امتحانات نهایی دوره‌های مختلف به همراه پاسخنامه از جمله برنامه‌های در دست اجرا هستند.

جعفرزاده برگزاری جلسات حضوری و مجازی با کارشناسان، مدیران، دبیران، مشاوران مدارس و شناسایی و برگزاری کلاس‌های تقویتی ویژه دانش آموزان لازم التوجه از دیگر طرح‌های در دست اجرا برشمرد و افزود: امتحانات نهایی اواخر اردیبهشت و خرداد ماه برگزار می‌شود.

ایجاد پایگاه‌های مطالعاتی برای دانش آموزان گتوندی

مدیر اداره آموزش و پرورش گتوند در خصوص آمادگی برای برگزاری کنکور اظهار کرد: ۵ پایگاه مطالعاتی به منظور اجرای برنامه‌های آموزش متوسطه ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم و دوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی ایجاد شده است.

او ادامه داد: شیوع ویروس کرونا چالش‌های زیادی برای تحصیل دانش آموزان و خانواده‌ها ایجاد کرد وپس از آن آموزش و تحصیل دانش آموزان بر اساس اصول بهداشتی ستاد ملی کرونا انجام شد و تلاش بر این است تا مشکلی برای امتحانات نهایی و کنکور دانش آموزان ایجاد نشود.

این مقام مسئول اظهار داشت: پارسال یک هزار و ۷۰۳ داوطلب کنکور سراسری در رشته‌های ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان انگلیسی در شهرستان گتوند به رقابت پرداختند که از این تعداد ۹۶۹ داوطلب دختر و ۷۲۴ داوطلب پسر بودند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.