تارتار: استقلال را کنترل کردیم/ بازیکنان جوان، ما را به آینده امیدوار می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: سال نو را به مردم خوب کشورمان تبریک می‌گویم. بازی را خوب شروع کردیم و نیمه اول دوشادوش استقلال پیش رفتیم تا دقایق ۳۵ که یک اتفاق در محوطه جریمه رخ داد و تنشی بین بازیکنان ما و بازیکنان استقلال رخ داد و این اتفاق باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم.

تارتار در ادامه گفت: استقلال ۵، ۶ دقیقه بهتر از ما بازی کرد. در نیمه دوم هم استقلال را به خوبی کنترل کردیم و به دنبال استفاده از حملات و ضد حملات سریع بودیم که در این بخش خیلی موفق نبودیم و توپ‌هایمان را از دست دادیم، اما تیم ما منظم بازی کرد و بازیکنان توانستند در بخش دفاعی به خوبی برنامه‌های کادر فنی را اجرا کنند. نتیجه‌ای که به دست آمد، برای ما مناسب بود. در این بازی ۷، ۸ بازیکن آکادمی ما مقابل استقلال به میدان رفتند. از تیم جوانان هم کند بازیکن در تیم تیم بازی کردند که این برای ما دستاورد بزرگی است و ما را به آینده امیدوار می‌کند.

تارتار در پاسخ به این سوال که چرا برخی از بازیکنان مطرح پیکان نیمکت نشین بودند گفت: به هر حال ما در تمرینات هستیم و شما نیستید. اتفاقاتی که در تمرین رخ می‌دهد، مصدومیت‌ها و بیماری که در تمرین رخ می‌دهد، شاید دلیلی برای بیرون نشستن این بازیکنان بود. جبیره و محمد علی درویشی در ۲ هفته گذشته در بازی دوستانه خیلی خوب کار کردند و حق‌شان بود که مقابل استقلال در ترکیب ثابت تیم باشند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شکست این تیم مقابل استقلال در جام حذفی گفت: قبل از بازی حذفی هم گفتم به این مسابقه به چشم یک بازی تدارکاتی سنگین نگاه می‌کنیم و خیلی روی جام حذفی تمرکز نداشتیم. با توجه به ظرفیت تیم‌مان بیشتر روی لیگ برتر تمرکز کردیم تا جایگاه مناسب در پایان فصل داشته باشیم. با توجه به نتایج فصول گذشته پیکان که خوب نبود، امروز جایگاه نسبتا خوبی در جدول داریم و دغدغه سقوط نداریم. می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ هم نتایج خوبی بگیریم.


بیشتر بخوانید


او درباره حضور جولایی، بازیکن جوان پیکان در بازی با استقلال گفت: او از بازیکنان جوان ما است. ۲، ۳ هفته یک بار با بازیکنان جوانان مان بازی می‌کنیم و آن‌ها کیفیت خوب شان را نشان می‌دهند. بازیکنان تیم‌های پایه را رصد می‌کنیم و جولایی امروز هم پاداشش را گرفت و برای اولین مرتبه در لیگ برتر بازی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار