مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

رفع موانع ساخت مسکن از مهمترین اولویت‌های امسال است

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس یکی از مهمترین اولویت‌های این اداره کل را پشتیبانی و رفع موانع ساخت مسکن اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر زاهدی گفت: اداره کل راه و شهرسازی در خصوص تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، برنامه‌هایی را مد نظر دارد که در حوزه مسکن، تسهیل‌گری در ساخت مسکن مهمترین هدف است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: حوزه مسکن یکی از مهمترین وظایف و اهداف وزارت راه و شهرسازی است.

زاهدی این سیاست اداره کل را در بحث اقدام ملی تولید مسکن دانست تا این طرح با سرعت و شتاب بیشتری در راستای مسکن دار کردن مردم و تنظیم بازار مسکن نقش بسزایی در کشور داشته باشد.

او افزود: پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن مستلزم انجام اقدامات در سطح ملی نیز است که رفع موانع قانونی در این بخش در سیاستگذاری وزارت را و شهرسازی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در بحث تولید مسکن صرفا نباید به تصدی‌گری دولت متکی بود بنابراین در این موضوع به بخش خصوصی نیز اتکا خواهیم داشت؛ لذا سیاست این اداره کل، حمایت از تولید مسکن توسط بخش خصوصی دارای صلاحیت است.

زاهدی تصریح کرد: راه و شهرسازی فارس هرگونه تسهیل گری لازم در زمینه امکان‌سنجی، شناسایی و واگذاری اراضی مناسب و همچنین برنامه ریزی مناسب شهرسازی و معماری را برای صاحب خانه شدن شهروندان فاقد مسکن در استان را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار