دره‌وزمی تحقق شعار سال را در گرو تلاش همه جانبه مسئولان دانست و گفت:این نامگذاری‌ها خط مشی سالانه مسئولان را بر اساس اولویت‌ها تعیین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد دره‌وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری بنام سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها نامگذاری شده و همین مسئله تکلیف را برای تمام مسئولان روشن کرده که همه باید در این زمینه گام بردارند و در کردستان نیز با همدلی تمام مدیران این شعار را تحقق خواهیم بخشید.

اوافزود: در واقع مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نام‌هایی از جمله تولید داخلی، رفع موانع تولید، حمایت از تولید، جهش تولید و تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مطرح کردند که نشان از اهمیت تولید داخلی و پیشران بودن این موضوع در رابطه با سایر موضوع‌های کشور دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، هم‌افزایی و تعامل بین بخشی را از ضروریات رفع موانع تولید دانست و ادامه داد: در برخی موارد شاهد اقدامات موازی در حوزه مسائل اقتصادی هستیم که می‌طلبد تعاملات و هم‌افزایی‌ها تقویت شود.

دره وزمی در ادامه سخنان خود به دستورکار این جلسه اشاره کرد و یادآور شد: در اولین جلسه این کارگروه در سال ۱۴۰۰ دو موضوع سیلوی آگرین گندم و اختصاص سهمیه گندم به این سیلو است و موضوع دیگر احداث کارخانه تولید کارتن و واگذاری زمین به آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در خصوص کارخانه تولید کارتن نیز مشکل تامین زمین را دارد که بر اساس مصوبه این کارگروه ۳ هکتار زمین در اختیار سرمایه گذار قرار می‌گیرد تا مشکل این واحد نیز رفع شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.