ثبت ۱۲۷ میلیارد ریال پرونده تخلف اقتصادی در خراسان رضوی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت خراسان رضوی گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین در پی اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار نوروز، هزار و ۴۸۰ پرونده تخلف اقتصادی به ارزش ۱۲۷ میلیارد ریال در خراسان رضوی تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد ساعدی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در این مدت ۳۱ هزار و ۷۹۱ مورد بازرسی و ۶۱۳ گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی  مختلف از واحد‌های صنفی و خدماتی خراسان رضوی انجام گرفت.


او افزود: در این مدت ۲ هزار و ۸۴ مورد شکایت و گزارش تخلف اقتصادی به پایگاه‌های ثابت و سیار نظارتی خراسان رضوی رسید و ۱۴ میلیارد ریال به شاکیان عودت داده شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: از موارد یاد شده در نوروز امسال، ۲۲ هزار و ۸۶۲ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و خدماتی مربوط به مشهد بوده که منجر به تشکیل ۸۳۷ پرونده تخلف به ارزش ۹۲ میلیارد ریال شده است.

ساعدی بیان کرد: در این مدت ۴۵۲ گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف در مشهد انجام گرفت و هزار و ۸۸۵ مورد شکایت در این شهر دریافت و ۱۱ میلیارد ریال به شاکیان عودت داده شد.

 

 

 انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار