رهبر انقلاب:

رها کردن فضای مجازی افتخار ندارد/ شبکه ملی اطلاعات نیازمند زمانبندی است

صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری توصیه‌ها و تذکرات رهبر انقلاب درباره‌ی مدیریت فضای مجازی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها بسیاری از اتفاقات روزمره و مهم در فضای مجازی منعکس می‌شود و این فضا جایگاه مهمی نیز در سطح جامعه دارد، در چند وقت اخیر هم هموطنان مشاهده کرده‌اند که این فضا چه مقدار مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است و میزان اهمیت آن برای همه روشن شده است.

در همین راستا صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری توصیه‌ها و تذکرات رهبر انقلاب درباره‌ی مدیریت فضای مجازی را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید این متن و پست منتشر شده را مشاهده کنید:

" مروری بر توصیه‌ها و تذکرات رهبر انقلاب درباره‌ی مدیریت فضای مجازی؛

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی نوروزی از رهاکردن فضای مجازی گلایه و بر مدیریت آن تأکید کردند. در پی این بیانات برخی از مهم‌ترین توصیه‌ها و تذکرات رهبرانقلاب درباره مسائل حکمرانی و مدیریت فضای مجازی بازخوانی می‌شود.

 قوی شدن در فضای مجازی برای کشور حیاتی است،  آرایش جنگی بگیرید، مرکز ملی فضای مجازی باید تصمیم‌گیری فعال داشته باشد، کشور‌های قدرتمند در فضای مجازی خط قرمز دارند، سرعت اینترنت را در جایی که به ضرر کشور نیست افزایش دهید، تحقق شبکه ملی اطلاعات زمانبندی لازم دارد، رها کردن فضای مجازی افتخار ندارد، نباید مردم را بی‌پناه رها کنیم،  تاکید مکرر بر تشکیل شبکه ملی اطلاعات، در زمینه شبکه ملی اطلاعات کوتاهی شده است، از زیان‌های آموزش مجازی مراقبت کنید، دستگاه تولید محتوا را تقویت کنید. "


بیشتر بخوانید


پست صفحه رهبر انقلاب درباره فضای مجازی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار