کمک دو و نیم میلیاردی همدانی ها برای طرح صحن حضرت زهرا (س) نجف اشرف

رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان گفت:از مبالغ هزینه شده برای ساخت صحن حضرت زهرا (س) بیش از دو و نیم میلیارد تومان از طرف استان همدان بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدعلی بادامی,رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان با اشاره به اینکه طرح صحن حضرت زهرا (س) نجف اشرف در مساحتی بیش از ۲۲۰ هزار متر مربع، در چهار طبقه واقع شده است، افزود: این مجموعه شامل فضا‌های فرهنگی، کتابخانه، سالن غذاخوری، سالن مطالعات، حوزه علمیه، پارکینگ، موزه و مدرسه است.

او با بیان اینکه این طرح از ۵ سال گذشته آغاز شده بود، تأکید کرد: تاکنون دو هزار میلیارد تومان برای ساخت این صحن هزینه شده که همگی از طرف کشور ایران پرداخت شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان گفت: سهم استان همدان از مبالغ هزینه شده برای ساخت صحن حضرت زهرا (س) بیش از دو و نیم میلیارد تومان بوده است.

بادامی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا گرچه روند اجرایی کار کُند شد، اما متوقف نشد و تیم‌های مهندسی همچنان فعالیت خود را در ساخت و تکمیل طرح ادامه دادند، اکنون ۹۵ درصد طرح به اتمام رسیده و تنها دکوراسیون داخلی، نصب لوسترها، معرق‌کاری بیرونی باقی‌مانده که امیدواریم در ماه‌های اخیر انجام و در نهایت، نیمه اول سال به بهره‌برداری برسد.

او افزود: همدانی‌ها در تأمین نیروی انسانی، آهن‌آلات و کمک نذورات مردمی تأثیر به سزایی در ساخت و تکمیل این پروژه داشتند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.