بازدید معاون درمان وزیر بهداشت از بخش کرونای دلیجان

دکتر جان بابایی در سفر به ساوه از بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سفر به دلیجان بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان بازدید کرد.

جان بابایی در ادامه‌ی سفر خود به استان مرکزی در جریان روند درمان بیماران کرونایی و وضعیت امکانات بخش ویژه کرونای بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان قرار گرفت.

شهرستان دلیجان بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

بعد از تعطیلات نوروزی ۵ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و شهرستان با رنگ آبی در این استان وجود ندارد.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا شهرستان‌های اراک، خمین، دلیجان، زرندیه و ساوه در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستان‌های آشتیان، تفرش، خنداب، شازند، فراهان، کمیجان و محلات هم در ضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم مشاهده شد و روز اول اسفند ماه ۹۸ اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.