پیشرفت ۶۰ درصدی پایگاه اورژانس ۱۱۵ طزرجان

رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: عملیات عمرانی ساخت پایگاه اورژانس طزرجان در خرداد ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

احمد دهقان، رئیس سازمان اورژانس استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: ساختمان خیّر ساز پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز جامع سلامت طزرجان مراحل نهایی ساخت خود را طی می‌کند و تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: شروع کننده‌ی این اقدام نیکو و بانی فونداسیون و اسکلت ساختمان پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ طزرجان خیرین و ورثه‌ شادروان پیشخوان بودند که با توقف عملیات عمرانی و با توجه به استقرار موقت یک کد عملیاتی اورژانس در ساختمان با کاربری عمومی و نیاز به فضای فیزیکی تخصصی اورژانس، در امتداد کار خیر بانی اولیه عملیات عمرانی ساخت این مرکز در آبان ماه ۱۳۹۹ با همت و همراهی مجمع خیرین طزرجان و تشکیل هیات امنای ساخت مرکز اورژانس و مرکز جامع سلامت مجددا کلید خورد.

او ادامه داد: این مرکز بصورت مردمی و خودجوش با حمایت و همراهی خیرین و گروه جهادی شهدای بسیج طزرجان با پیشرفت ۶۰ درصد در حال ساخت است.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد ضمن تشکر از تمام عاملین و رابطین خیّر این پروژه اضافه کرد: اقدام این عزیزان مصداق عینی فاستبقوا الخیرات است و مشارکت گرو‌ه های جهادی و مردمی در تکمیل پروژه‌های خیّری نیکویی مضاعف است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار