رهبر انقلاب:

مهمترین خدمت زنانه، خانواده است

یکی از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب پستی را درباره نقش کلیدی زنان در خانواده منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر انقلاب به عنوان ولی فقیه کشور همواره به نقش بنیادین و اساسی زنان در خانواده تاکید داشته اند. ایشان فعالیت و حضور بانوان در جامعه و بیرون از خانه را هیچ گاه نفی و رد نکرده اند بلکه این موضوع را نیز از ضروریات دانسته اند، اما از دیدگاه ایشان اولویت در زندگی هر زن خانواده و مدیریت آن است.

در همین راستا یکی از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، پستی را از بیانات ایشان درباره نقش کلیدی و اساسی زن و وظیفه او در خانواده بازنشر داد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


" خانواده مهم‌ترین بخش خدمت زنانه است

خانه بهترین محیط آسایش جسم و جان است، بهترین کانون رفع خستگی تن و روح است، حقیقی‌ترین فضای صمیمیّت است؛ هیچ صمیمیّتی در هیچ محیطی به قدر خانواده و بین مادر، فرزند، پدر، همسران تصوّر نمیشود و وجود ندارد. در چنین کانون مبارکی محور کیست؟ مادر؛ اصل کیست؟ مادر؛ مرکز دایره کیست؟ مادر. مادر، محور خانواده است؛ این را دستگاه‌های تبلیغاتی غربی و متأسّفانه بعضی غربزده‌های خود ما سعی میکنند کم‌رنگ کنند، یا نفهمند، یا نشان ندهند. زنان خانه‌دار، حتّی کسانی که اشتغالات بیرونی ندارند، بزرگ‌ترین خدمات را انجام داده‌اند. لازم است ارزش و ارج خدمات زنانی که خانه‌داری و کدبانویی را ترجیح داده‌اند، فهمیده بشود؛ اگر چه خدمات خارج از خانه هم به عهده‌ی بانوان بوده و هست و خواهد بود و اشکالی هم ندارد، امّا این مهم‌ترین بخش خدمت زنانه است. "

نقش زن در خانواده

نقش زن در خانواده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.