معرفی خودرو؛

تویوتا GR ۸۶ جدید در رندر‌های غیررسمی تبدیل به کانورتیبل می‌شود

روز گذشته تویوتا امکانات به روز و کاملی را به GR ۸۶ اضافه کرد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا نسخه کانورتیبل GR ۸۶ را درست پس از فروش خودروی اصلی برای سال ۲۰۱۲ عرضه کرد. در آن زمان، شایعات حاکی از آن بود که تویوتا در حال بررسی چنین مدلی است، اگرچه همه نشانه‌ها تأیید آن را برای مدت نامحدودی تا سال ۲۰۱۴ نشان می‌داد اما هرگز عملی نشد.روز گذشته، تویوتا امکانات به روز و کاملی را به این کوپه اضافه کرد.

طراحی جدید این خودرو شامل کوپه است، هرچند که این نکته منفی نیست. رندر غیررسمی در حالی که طراحی اصلی را دست نخورده نگه می‌دارد، تغییراتی در سقف GR ۸۶’s ایجاد می کند. ۸۶ سال قبل تویوتا دارای یک روکش پارچه‌ای نرم بود و احتمالاً این مورد، در مورد مدل جدید همچنان ارائه می‌شود.

تویوتا اکنون بر روی طراحی مجدد ۲۰۲۲ GR ۸۶ متمرکز شده و نصب یک کانورتیبل یکی از این طراحی های جدید است. تویوتا  یادداشت کرده که از آلومینیوم برای سقف و گلگیر‌ها استفاده کرده است. این شرکت همچنین در تلاش برای بهبود هندلینگ خودرو، صندلی‌های جلو و صدا خفه کن‌ها را است تا وزن آن را کاهش دهد.

 سقف و گلگیر‌های سبک‌تر، مرکز ثقل پایین تری را نیز به دو در می‌دهد. افزودن یک کانورتیبل وزن کمی به ماشین اضافه می‌کند و  از مزایای آن به شمار می رود. 

تویوتا GR 86 جدید در رندرهای غیررسمی تبدیل به کانورتیبل می شود

تویوتا GR ۸۶ جدید برای سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود و با پیشرفت‌های زیادی نسبت به مدل خروجی روبرو می‌شود. این موتور دارای یک موتور بزرگ بوکسر ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی است که جایگزین موتور ۲.۰ لیتری می‌شود. این خودرو ۲۳۲ اسب بخار قدرت (۱۷۳ کیلووات) و ۱۸۴ پوند فوت (۲۵۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند و تویوتا ۱.۱ ثانیه از زمان ۰-۶۲ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) خود را به ۶.۳ می‌رساند.

تویوتا GR ۸۶ جدید از پاییز امسال در ژاپن به فروش می‌رسد، اگرچه باید منتظر اطلاعات بیشتر در مورد اولین آمریکای شمالی آن باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار