برگزاری رویداد دیجیتال آنلاین و رایگان E۳ ۲۰۲۱ در تابستان

آژانس فضایی اروپا برگزاری رویداد دیجیتال آنلاین و رایگان E۳ در سال ۲۰۲۱ را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آژانس فضایی اروپا (ESA) برگزاری رویداد تابستانی E۳ ۲۰۲۱ که یک رویداد دیجیتال آنلاین و رایگان خواهد بود را تایید کرد. رویداد E۳ ۲۰۲۱ در حال رخ دادن است و یک رویداد آنلاین رایگان برای لذت بردن همه خواهد بود. آژانس فضایی اروپا فهرستی از ناشرانی که در این رویداد شرکت خواهند کرد را منتشر کرده است و حضور در آن را تشویق می‌کند.

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که با وجود اینکه بسیاری از ناشران، رویداد‌ها و نمایشگاه‌های دیجیتال خود را دارند، آیا نیازی به حضور در این رویداد دارند و در آن شرکت خواهند کرد؟ آخرین شنیده‌ها حاکی از عدم حضور سونی و حضور Xbox در این رویداد بزرگ تابستانی است. باید دید در رویداد E۳ ۲۰۲۱ آژانس فضایی اروپا چه شرکت‌هایی شرکت خواهند کرد و چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

برگزاری رویداد دیجیتال آنلاین و رایگان E۳ ۲۰۲۱

تاریخ برگزاری رویداد E3 2021

شنیده ها حاکی از آن است که رویداد E3 2021 از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۲۵ تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد و تاریخ برگزاری این رویداد با شرکای ESA به اشتراک گذاشته شده است.

دلیل عدم برگزاری رویداد E۳ در سال قبل

شایان ذکر است سال قبل به دلیل شیوع ویروس کرونا این رویداد برگزار نشد. طی بیانیه منتشر شده مدیران این نمایشگاه در آن زمان، اعلام شد: " با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش نگرانی‌ها در این باره، ما این طور احساس کردیم که بهترین راه در حال حاضر کنترل و جلوگیری از گسترش آن در جهان است. ما واقعا از شرایط پیش آمده اندوهگین هستیم و امیدوار بودیم بتوانیم طرفداران و مخاطبین را راضی نگه داریم. اما در این مسئله مشخص است که تصمیم گرفته شده ، نفع همه را در خود جای می‌دهد. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار