اجرای پویش ایران مهربان اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای پویش ایران مهربان- اطعام مهدوی- در ماه مبارک رمضان امسال،گفت : در این ماه بیش از ۲۰۰ هزار مددجو میهمان سفره اطعام و افطار خیران نیک اندیش می شوند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در ماه مبارک رمضان امسال پویش ایران مهربان- اطعام مهدوی- به منظور تامین معیشت خانوار‌های نیازمند و جذب پدران معنوی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین به اجرا در می‌آید.

او با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان پارسال خیران نیک اندیش با مشارکت ۱۹ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومانی به یاری این نهاد در اطعام خانوار‌های مددجو شتافتند، گفت : امسال این میزان مشارکت در اطعام نیازمندان از رشد حداقل ۳۰ درصدی برخوردار است.

او با اعلام اینکه پارسال ۴۸ آشپزخانه مهدوی در استان دایر شد، افزود: امیدواریم امسال با استقرار آشپزخانه‌های مهدوی و بهره گیری از ظرفیت خیران نیک اندیش، مراکز نیکوکاری، هیات مذهبی، مساجد، موکب‌های اربعینی، بسیج و... بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم براساس شیوه نامه‌های بهداشتی برای نیازمندان طبخ شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: پیش بینی می‌شود در ماه رمضان امسال بیش از ۱۰۰ هزار سبد معیشتی حاوی اقلام غذایی مورد نیاز خانوار‌ها توسط نیکوکاران تامین و توزیع شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار