در طرح سلامت نوروزی؛

بیش از ۳ هزار ماموریت اورژانسی در همدان انجام شد

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از انجام ۳ هزار و ۲۰۴ ماموریت اورژانسی در طرح سلامت نوروزی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس اولیاسمیع,سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته با ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، ۴۵۰ نیروی انسانی، ۶۱ باب پایگاه، یک فروند بالگرد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ۳۰ تخته در استان آغاز شده است.

او با بیان اینکه آمبولانس‌های پایگاه‌های جاده‌ای صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در کنار جاده‌ها مستقر هستند، افزود: کد‌های امدادی در محل ترمینال‌های مسافربری و ایستگاه‌های قطار شهرستان‌های همدان و ملایر مستقر بودند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از انجام دو هزار و ۱۶۷ ماموریت شهری از ابتدای طرح نوروزی در استان خبر داد و تأکید کرد: ماموریت جاده‌ای ۹۵۱ مورد و بین مراکز ۸۶ مورد بوده که در مجموع ۳هزار و ۲۰۴ مورد را می‌توان برشمرد.

عباس اولیاسمیع با بیان اینکه این آمار در حالی است که مدت مشابه سال قبل هزار و ۵۶۲ مورد ماموریت شهری، ۴۶۲ مورد ماموریت جاده‌ای و ۴۵ مورد بین مراکز و در مجموع ۲ هزار و ۶۹ مورد بود، تصریح کرد: در طرح نوروزی ۲۱ مورد بازدید مدیریتی از استقرار‌ها و دو مأموریت هوایی نیز انجام شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.