سبحانی‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مراکز مبادله هوشمند در استان‌های کشور راه‌اندازی می شوند

مدیرعامل شرکت ملی پست درباره راه‌اندازی مراکز مبادله هوشمند در استان‌هایی که ترافیک بالای مرسولات پستی دارند، توضیحاتی داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر راه‌اندازی مراکز مبادله هوشمند در برخی استان‌های کشور اظهار کرد: ما به منظور اینکه بتوانیم رضایت‌مندی هموطنان را در بخش پست به‌دست آوریم، اقداماتی را در دستور کار خود قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست ادامه داد: به منظور سرعت و محافظت از مرسوله‌های پستی و رضایت‌مندی بیشتر مشتریان، در این زمینه ما چند برنامه را در شرکت ملی پست تدوین و دنبال می‌کنیم.

او گفت: همچنین یکی از موضوعات مهمی را که در دستور کار داریم، بحث هوشمندسازی شبکه ملی پست است و در این زمینه قرار است در استان‌هایی که از ترافیک بالایی برخوردار هستند، موضوع هوشمندسازی را در اولویت قرار دهیم تا مراکز مبادله هوشمند راه‌اندازی شوند.

سبحانی‌فر با بیان اینکه برای هوشمند سازی استان‌هایی که هاب منطقه‌ای هستند را در دستور کار داریم و در چند ماه ابتدایی امسال این موضوع را پیاده‌سازی می‌کنیم افزود: در هر استانی که ترافیک پستی آن افزایش یابد، موضوع هوشمندسازی را پیاده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت ملی پست بیان کرد: برای اینکه بتوانیم سرعت ارسال مرسولات پستی را افزایش دهیم، اقداماتی را نیز در جهت تامین وسایل نقلیه انجام داده‌ایم.

سبحانی‌فر با اشاره به تامین و توسعه ناوگان پست گفت: خرید ۴ هزار ترولی، ۴۰۰ دستگاه وانت، ۴۰ دستگاه کامیون که به‌زودی وارد شبکه پست می‌شوند، بسیار می‌توانند در ارسال مرسوله‌های پستی هموطنان سرعت ببخشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار