فکری: توانایی کمک به نفت مسجد سلیمان را در خودم دیده‌ام/ سفید شدن موهایم فدای سر استقلالی‌ها!

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره حضورش در این تیم و مسائل مربوط به دوران سرمربیگری اش در استقلال توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری، سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: با توجه به این که من شناخت خوبی از نفت مسجد سلیمان و فضای این شهر داشتم و با توجه به نتایج تیم در نیم فصل اول و ظرفیت بازیکنان قبول کردم که به مسجد سلیمان بیایم و ان شاءالله که بتوانم به این تیم کمک کنم. نفت مسجد سلیمان بازیکنان جوان و توانمندی دارد که آینده دار هستند و همین حالا هم می‌توان از آن‌ها به خوبی بازی گرفت.

توانایی کمک به نفت مسجد سلیمان را در خودم دیدم 

فکری در ادامه گفت: علاقه خاصی به نفت مسجد سلیمان دارم؛ زیرا در صعود تیم به لیگ برتر نقش داشتم و اکنون دوست دارم تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بماند. تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و در این چند بازی شرایط خوبی نداشته است. با این حال در خودم دیدم که بتوانم به نفت مسجد سلیمان کمک کنم و به همین دلیل این جا هستم. ان شاءالله اتفاقات خوبی رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص مدت قراردادش با این باشگاه گفت: قراردادم با نفت مسجد سلیمان تا پایان فصل اعتبار دارد و باید ببینیم در پایان فصل چه شرایطی رقم می‌خورد.

او در واکنش به این که با تیم‌های نه چندان مطرح نتایج بهتری می‌گیرد و آیا می‌تواند نفت مسجد سلیمان را از شرایط بحرانی کنونی خارج کند، گفت: ما تیم خوب هم که گرفتیم، خوب کار کردیم، اما از همان روز اول که بازی‌ها هم شروع نشده بود، خیلی اذیتمان کردند. با این تفاسیر و با وجود تمام مشکلاتی که بوده، کارمان را انجام دادیم. اگر شما به عنوان مربی عاشق کارتان باشید، هر جا بروید می‌توانید تیم را جمع و جور کنید و نتیجه بگیرید. در مسجد سلیمان تمام تلاشمان را می‌کنیم و تمام انرژی و ظرفیتمان را می‌گذاریم تا تیم را از منطقه سقوط خارج کنیم و به منطقه امن برسانیم.

با آگاهی از مشکلات به نفت مسجد سلیمان آمدم

فکری درباره مشکلات تیم‌های نفتی گفت: در میان تیم‌های ایرانی، تقریبا همه آن‌ها مشکل دارند و شاید یک یا ۲ باشگاه مشکلی نداشته باشند. بیشتر تیم‌های ایرانی مشکلات زیادی دارند و مطمئناً ما به عنوان مربی ایرانی، با چنین مشکلاتی آشنا هستیم و نفت مسجد سلیمان را با آگاهی از مشکلاتی که دارد، انتخاب کردیم. امیدوارم بتوانیم کمک کنیم و فضایی ایجاد کنیم که نگاه‌ها معطوف به نفت مسجد سلیمان شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره تقابل پیش روی تیمش با سپاهان اصفهان اظهار داشت: سپاهان در نیم فصل اول شکل خوبی پیدا کرد و به تدریج خودش را به صدر جدول رساند. سپاهان یکی از تیم‌هایی است که من تعریفش را کردم و گفتم که نظم، ساختار و مدیریت خوبی دارد. ما تا پایان فصل ۱۱ بازی در پیش داریم و در این بازی‌ها باید طوری کار کنیم که از منطقه قرمز خارج شویم. از طرف دیگر من این ظرفیت را در بازیکنان می‌بینم که در همین بازی اول بتوانیم امتیاز بگیریم. ان شاءالله بازی خوبی ارائه کنیم و بتوانیم امتیاز بگیریم و اگر چنین اتفاقی نیفتاد، ان شاءالله در بازی‌های آینده بتوانیم امتیاز بگیریم.

سفید شدن موهایم فدای سر استقلالی‌ها 

سرمربی پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که مدت حضورش در استقلال چقدر در سفید شدن موهایش تاثیر داشت، گفت: من بیشتر عمرم را در استقلال بوده‌ام. شاید عده‌ای نمی‌دانند یا شاید خودشان را به خواب می‌زنند که رفتار‌هایی دارند. بیشتر عمرم با استقلال سپری شده است و در این مدت هم مو‌های کمی سفید نکردم. فدای سر استقلالی‌ها!

او در پاسخ به این سوال که هنوز اعتقاد دارد برخی دوست نداشتند در استقلال نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: چه بگوییم توطئه کردند، چه بگوییم کودتا، از روز اول اتفاقاتی افتاد که همه در جریان هستند و لازم نیست مدام بگوییم. فضایی بود که آب می‌خوردیم می‌گفتند چرا آب می‌خورند، اما اکنون همه چیز خوب شده و همه استقلالی شده‌اند. کادر استقلالی شده و دیگر همه چیز گل و بلبل شده است.

فکری در ادامه عنوان کرد: برای استقلال در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم. روز اول همه را به مبارزه جوانمردانه دعوت کردم. فوتبال فقط امتیاز گرفتن و قهرمان شدن نیست. ورزشکاریم و باید اصول جوانمردی را هم رعایت کنیم. باید انسانیت، مردانگی و شرافت را حفظ کنیم. به بازیکنان یاد بدهیم مرد باشند، شرافت داشته باشند و با تمام توانشان تلاش کنند. همه ما باید یاد بگیریم که زندگی بعد از مرگ هم وجود دارد. خیلی‌ها بعد از مرگ از خودشان نام نیکو و خیلی‌ها هم نام بد به جا گذاشته‌اند. فقط روزی که علی انصاریان‌ها از این دنیا می‌روند برای ما عبرت نباشد. باید درست زندگی کنیم که روزی که از دنیا رفتیم از ما نام نیک مانده باشد.

بهتر است نباشم تا به هر قیمتی بمانم

او در واکنش به این که بازی‌های استقلال چقدر تفاوت داشته است، گفت: بهتر است زیاد وارد این مسائل نشویم. ان شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد. هیچ وقت برای کسی بد نخواستم و برای همه آرزوی موفقیت کردم. منتظر باخت هیچ کسی نبودم. برای همه ایرانی‌ها آرزوی بهترین‌ها را دارم. هر چقدر ما ایرانی‌ها پیشرفت کنیم و اتفاقات خوب برایمان بیفتد، حال همه ما خوب می‌شود. در هر حوزه‌ای نتایجمان بد باشد، حال همه ما بد می‌شود. باید به هم کمک کنیم تا پیشرفت کنیم. دنبال خراب کردن هم و گرفتن پای هم نباشیم که همدیگر را بیندازیم. به دنبال گرفتن دست هم باشیم که همدیگر را بلند کنیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی پیشین استقلال در خصوص این که در تمرین استقلال گفته بود پوکر باز نیست، به دنبال جادوگر و دلال نمی‌گردد و سالم کار می‌کند و سالم کار کردن تا چه اندازه به او ضرر زده است، گفت: از سالم کار کردن ضرر نکردم و واقعا خدا را شکر می‌کنم. اگر واقعا سالم کار می‌کنم بزرگترین حُسن من است و همیشه از خدا می‌خواهم این حُسن از بین نرود. زندگی برد و باخت دارد، اما شما نباید اصل را ببازی. در جوامع دیگر سالم کار کردن باعث شده است پیشرفت کنند. اگر سالم باشم بزرگ‌ترین افتخار من است که از خانواده، پدرم و اجدادم به ارث برده ام. امیدوارم این را حفظ کنم و به فرزندانم و دیگران انتقال بدهم. روزی در استقلال بودم و صد هزار نفر برایم هورا کشیدند. وارد عرصه مربیگری شدم این هم تمام می‌شود. چیزی که می‌ماند نام نیک، رفتار، کردار و انسانیتمان است. بهتر است نباشم تا به هر قیمتی بمانم.

فکری در خصوص بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال همیشه استقلال است. یکی از بزرگترین و پر افتخارترین تیم‌های آسیا است. نامش همیشه به اندام حریفان ترس می‌اندازد. امیدواریم استقلال به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار