تیم نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مقابل میزبان قدرتمند خود پرسپولیس تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی مقابل میزبان قدرتمند خود پرسپولیس تهران با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد.

نساجی در ابتدای بازی با تعداد نفرات زیاددر زمین پرسپولیس حاضر شد و در دقیقه ۶ بازی هم یک ضربه ایستگاهی را به سمت سمت دروازه حربف قدرتمند خود شلیک کرد که  با واکنش حامد لک توپ از محوطه خطر دور می شود.

اما در دقیقه ۷ بازی یک ضربه ایستگاهی نصیب تیم پرسپولیس شد که مهدی ترابی در حالی که قصد ارسال توپ  را داشت ضربه او وارد دروازه تیم نساجی شد.

نساجی بعد از خوردن گل حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه پرسپولیس انجام داد که در زدن گل ناکام ماند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پرسپولیس به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم و در دقایق ابتدایی تیم نساجی باز هم پرتعداد در زمین پرسپولیس حاضر می‌شد و یک موقیت را در محوطه جریمه پرسپوبیس از دست داد.

پرسپولیس کم کم بازی را در دست گرفت و در دقایق ۴۹ و ۵۰ دو موقعیت صد در صد گل را توسط شهریار مقانلو و میلاد سر لک از دست داد.

حملات نساجی برای جبران گل در نیمه دوم ادامه یافت که در دقیقه ۶۸ کریم اسلامی یک موقیت عالی گلزنی را از دست داد.

در دقایق پایانی بازی باز هم تیم نساجی حملاتی را روی دروازه پرسپولیس انجام داد ولی در یک غافلگیری و ضد حمله تیم پرسپولیس توسط عیسی آل کثیر گل دوم را دریافت کرد و بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.