مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات:

ادامه اختلال‌های کلاب هاوس عادی نیست؛ ایجاد اختلال عمدی حبس در پی دارد

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در رابطه با اختلال های کلاب هاوس توضیحاتی ارائه کرد و این اختلال ها را غیرعادی دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات می‌گوید اختلال کلاب‌هاوس در شبکه همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران به ما گزارش شده و بررسی‌ها حاکی از صحت گزارش‌ها دارد. تا الان می‌توانم اینگونه بگویم که ادامه این اختلال‌ها عادی نیست.

 هادیان اعلام می‌کند آنچه ما اطلاع داریم بحث انسداد کلاب‌هاوس در کارگروه تعیین مصادیق حتی مطرح هم نشده و تا کنون از صدور حکم قضایی هم در این باره اطلاعی نداریم و چنین حکمی نیز به وزارت ارتباطات واصل نشده است. وی تاکید می‌کند اپراتورهای مذکور در پاسخ سازمان تنظیم مقررات، دریافت حکم یا اختلال عمدی را رد می‌کنند در حالی که شواهد حاکی از وجود اختلالی جدی است.

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات معتقد است به هر حال، مبنا قانون است و ایجاد اختلال عمدی مطابق قانون مجازات اسلامی تا دو سال حبس در پی دارد. اگر اثبات شود اختلال انجام شده عمدی است، مرتکبان این اقدام با مجازات قانونی مواجه خواهند بود.

این در حالی است که مدیرکل حوزه ریاست مدیرعامل همراه اول در «کلاب هاوس»، این اختلال‌ها را رد کرده و گفته است: هیچ حکم یا دستوری مبنی بر فیلتر کلاب‌هاوس به ما واصل نشده است. ما اختلالی در همراه اول نداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
مگه توئیتر فیلتر نیست؟ استفاده از توییتر چند سال حبس داره؟ اون که قانونی فیلتر شده. کانال تلگرام چی؟ اون چند سال حبس داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
چرا برخی مسئولین اینهمه شیفته خارجی ها هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
همه اینها مظلوم نمایی های جبهه اصلاحات بر علیه جبهه انقلاب است که به این صورت در صدد تشویش اذهان و مظلوم نمایی و دوباره پیروزی در انتخابات امسال هستند.
وگرنه مگه چند درصدمردم جامعه آیفون دارند؟
#دسیسه #انتخابات #مظلومنمایی_اصلاحات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
چرا وزارت ارتباطات اینقدر نگران کلاب هاوس است؟ یک هفته است دانش آموزان به سختی در کلاسها شرکت می‌کنند اما هیچ صدایی از این وزارتخانه به گوش نرسیده. جالب نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
از وزیر ارتباطات بپرسین اجرای مخفیانه 2030 چند سال حبس داره؟ که جرئت کرده انجامش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
فیلتر کنید
India
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
کدوم حبس؟
آخرین اخبار