اعلام محدودیت‌های شدید کرونایی در اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان محدودیت‌های شدید کرونایی اعلام شد.

جهانگیری رئیس ستاد کرونا اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با بیان اینکه شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و روند بستری‌ها کرونا در بیمارستان امام علی (ع) افزایشی است گفت: از فردا شنبه به مدت ۱۰روز محدودیت‌های شدید کرونایی در شهرستان اعمال می‌شود.

او افزود: فعالیت بازار پاساژها، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، برگزاری تمام مراسم ها، فعالیت دفترخانه‌های ثبت ازدواج، دفتر اسناد رسمی و تمام مشاغل که در گرو‌های شغلی ۲،۳،۴ قرار دارند به مدت ۱۰روز در شهرستان ممنوع است و گروه شغلی که اقدام به فعالیت کند ضمن پلمب اشتراک آب و برق آن‌ها تا پایان کرونا قطع خواهد شد.

جهانگیری بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا تمام ضایعاتی‌های شهرستان اندیمشک پلمب می‌شوند و اشتراک آب و برق آن‌ها نیز تا پایان کرونا قطع خواهد شد وبازار اندیمشک از فردا شنبه به مدت ۱۰روز تعطیل می‌شود و هیچ دست فروشی نیز اجازه فعالیت را ندارد.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه تردد تمام وسایل نقیله حتی تاکسی‌ها از صبح فردا در مرکز شهرستان ممنوع است ادامه داد: در صورت تردد ضمن اعمال قانون خودرو‌های متخلف به پارکینگ هدایت می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: فعالیت تمام امکان ورزشی دولتی و شخص در شهرستان ممنوع است و ۱۱ باشگاه و مکان ورزشی که اقدام به فعالیت کرده بودند ضمن پلمب آب و برق آن‌ها نیز قطع شده است و مناطق شهرستان تقسیم بندی شده اند و نیروی انتظامی با همکاری بسیج و بهداشت با برگزار کنندگان مراسم عزا و عروسی برخورد می‌کند.

رئیس ستاد کرونا اندیمشک ادامه داد: برا اساس آمار اعلام شده از سوی شبکه بهداشت بخش زیادی از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان سابقه حضور در دورهمی‌های خانوادگی را داشته اند گفت برگزاری هر گونه دورهمی در اندیمشک تا اطلاع ثانوی ممنوع است و خودرو‌های که به صورت گسترده در محلات درب منازل اقدام به پارک کرده باشند اعمال قانون می‌شوند

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دوالقرنین
۲۲:۰۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
هرچند دیر ولی اقدام خوبیه