چرا این موتورسوار عکس فرزندانش را روی موتورسیکلت نصب کرد؟

اقدام جالب موتورسوار در نصب تصاویر فرزندانش روی موتورسیکلت به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصاویری از یک موتورسوار اهل سنگاپور که اقدام به قراردادن عکس فرزندانش روی موتورسیکلتش کرده مورد توجه کاربران قرار گرفت. «بارت صالح» ماه گذشته تصاویری از این موتورسوار تهیه و در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد.

بارت در شرح این تصاویر نوشت: «وقتی به کلاه ایمنی او نگاه کردم و از او پرسیدم چرا هر روز صبح و هنگام شروع کارش از آن استفاده می‌کند او این عکس‌ها را به من نشان داد. ادامه بده برادر. در بیرون از خانه ایمن باش.»


بیشتر بخوانید


در تصاویر منتشر شده این موتورسوار در حالی که عکس فرزندانش را در مقابل چشمان خود روی موتورسیکلت نصب کرده دیده می‌شود. بنا به گفته بارت این موتورسوار که هویتش مشخص نشده برای علت قرار دادن این تصاویر روی موتور خود گفت که با دیدن تصاویر فرزندانش با دقت رانندگی می‌کند و همیشه یادش می‌ماند که از کلاه ایمنی استفاده می‌کند. بنا به گفته بارت روی کلاه ایمنی این موتورسوار استیکر‌هایی دیده می‌شد که روی یکی از آن‌ها نوشته بود: «پدر برای زندگی است.»

این پست پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و بیش از ۲۸ هزار لایک دریافت کرد. همچنین انتشار این پست با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تمام آن تصاویر و کلاه ایمنی انگیزه اصلی این پدر جوان در زندگی است تا بهترین‌ها را برای خانواده اش انجام دهد.» یکی دیگر از کاربران در کامنتی نوشت: «شوهرم اولین کفش فرزندانمان را بالای داشبورد خودرو آویزان کرده تا همیشه هنگام رانندگی مراقب باشد و ایمن رانندگی کند.»

دلیل جالب موتورسوار

دلیل جالب موتورسوار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۳۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
درود و خداقوت و احسنت بر همیاران پلیس «پدر برای زندگی و ستون خیمه خانه و خانواده است و مادر چادر روی خیمه خانه و خانواده است.»
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
به همیاران پلیس چه ربطی داشت دقیقا؟!
آخرین اخبار