محدودیت‌های تردد کرونایی در استان مرکزی چگونه است؟

رئیس پلیس راهور استان مرکزی محدودیت‌های تردد کرونایی در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سیدعلی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی محدودیت‌های ترافیکی کرونایی در ورودی وخروجی‌های استان مرکزی را تشریح کرد.

سرهنگ حسینی گفت: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و وضعیت رنگ بندی شهرستان‌های استان مرکزی در آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد وسایل نقلیه با جدیت در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

او افزود: ورود وسایل نقلیه شخصی با پلاک غیر بومی به شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و متخلفان در شهر‌های قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهر‌های با وضعیت نارنجی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون انجام شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان رکزی بیان کرد: ورود و تردد وسایل نقلیه با پلاک شخصی دیگر شهر‌ها به شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی هم ممنوع بوده و متخلفان برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد.

او ادامه داد: تردد شبانه وسائل نقلیه شخصی سواری به جزء وانت بار‌ها از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در کلیه شهر‌های استان مرکزی ممنوع بوده و با تشدید کنترل تردد‌ها وسائل نقلیه غیر مجاز، متخلفان به مبلغ دویست هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.