به دست فناوران البرزی انجام شد؛

راه اندازی سایت آشنایی با اختراعات و طرح‌های صنعتی راه

سایت آشنایی با اختراعات، علائم تجاری و طرح‌های صنعتی راه توسط یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، به منظور آشنایی محققان و فناوران با دارایی‌های فکری، اختراعات، علامت تجاری و طرح صنعتی سایتی با عنوان دارکوب توسط شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی راه اندازی شد.

بیژن نصیری اعظم، مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوفن حامی با اشاره به این که ارائه خدمات ملی و بین المللی در زمینه مالکیت فکری، ثبت اختراعات و علائم تجاری در زمینه‌های فعالیتی این شرکت است، گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه ثبت اختراع، علائم تجاری و طرح‌های صنعتی از حوزه‌های مورد فعالیت این شرکت است و مدیران شرکت‌های فناور و دانش بنیان باید بدانند این آموزش‌ها در آینده کسب و کار آن‌ها اهمیت دارد و درصورت سهل انگاری و یا نادیده گرفتن این آموزش‌ها ممکن است ایده‌ها و طرح‌های آن‌ها مورد سو استفاده قرار بگیرد.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های حضوری و آنلاین در زمینه حقوق و مالکیت فکری توسط این شرکت، افزود: با توجه به شرایط کرونا، دوره‌های مختلف آموزشی و همچنین مشاوره‌های مختلف در این حوزه به صورت آنلاین و آفلاین در قالب تولید محتوا به جامعه هدف ارائه می شود.

نصیری با اشاره به این که شرکت نوفن حامی البرز یکی از کارگزاران صندوق نوآوری و شکوفایی است، گفت: بین ۷۵ تا۹۰ درصد هزینه‌هایی را که شرکت‌های دانش بنیان برای حفظ دارایی‌های فکری‌های در سطح ملی و بین المللی انجام می دهند توسط صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت بلاعوض پرداخت می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.