مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان شمالی:

بنیاد برکت ۵۶۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در خراسان شمالی پرداخت کرد

جواد عبدی گفت: در سال ۹۹، ۵۶۷ میلیارد ریال تسهیلات به هزار و ۴۵۲ طرح اشتغالزایی روستایی استان پرداخت شد که این میزان نسب به مدت مشابه پارسال ۳۷ برابر افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  جواد عبدی با بیان اینکه هدفگذاری‌های سال ۹۹ برای پرداخت تسهیلات، هزار و ۴۰۰ طرح بود، گفت : این در حالی است که در سال ۹۸، ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات به ۳۸ طرح اشتغالزایی روستایی استان پرداخت شد.


بیشتر بخوانید 


او با بیان اینکه بیشترین میزان تسهیلات در شهرستان مرزی رازوجرگلان به ۴۲۳ طرح اشتغالزایی پرداخت شد یادآور شد: این تسهیلات اشتغالزایی به افراد توانمند روستایی به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال با سود چهار درصد، تنفس ۴ ماهه و بازپرداخت پنج ساله اعطا می‌شود.

عبدی با اشاره به اینکه تسهیلات در زمینه‌های دامپروی، پرورش قارچ، صنایع دستی و خدمات فنی پرداخت شده است، گفت : این تسهیلات بنابر پیش بینی‌ها برای سه هزار و ۵۰۰ نفر در خراسان شمالی شغل ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه میزان تسهیلات اعطایی به طرح‌های کارآفرین نیز امسال افزایش می‌یابد، افزود :  امسال  میزان تسهیلات پرداختی به طرح‌های کارآفرین به ۶۰۰ میلیون افزایش خواهد یافت.

بنیاد برکت براساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم (ره) تاسیس شده است و در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می‌کند. 

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.