نظارت بر بازار در ماه رمضان سختگیرانه می‌شود

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از اول ماه مبارک در استان آغاز می‌شود.

علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای برخی از کالاها، طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در استان اجرا می‌شود.

اصغری گفت:این طرح به منظور تسریع در دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب، از اولین روز ماه مبارک در استان آغاز می‌شود.

او ادامه داد: نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، برخورد با تخلفات احتمالی و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها از اهداف این طرح است.

اصغری با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود افزود: گروه‌های بازرسی طی این مدت در ساعات اداری و غیر اداری از واحد‌های صنفی و غیرصنفی به ویژه شیرینی فروشی‌ها، سوپر مارکت‌ها و میوه و تره بار، آرد و نان نظارت خواهند کرد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایت خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.