مدیر تعاون روستایی جنوب استان کرمان از استمرار فرآیند توزیع سوخت، بین روستائیان ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فاطمه میرساردو، مدیر تعاون روستایی جنوب استان کرمان انواع مواد سوختی و فرآورد‌های نفتی توزیع شده بین روستائیان ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان را شامل بنزین، گازوئیل و نفت سفید اعلام کرد و گفت: این مواد سوختی با کمک شرکت‌های تعاونی روستایی جنوب کرمان تامین و به روستا‌های تحت پوشش این شبکه تعاونی حمل و توزیع شدند.

او از توزیع ۳۶ میلیون و ۹۵۸ هزار لیتر انواع مواد سوختی به همت شبکه تعاون روستایی طی پارسال خبر داد و تصریح کرد: سوخت‌های توزیع شده، شامل ۱۶ میلیون و ۹۴۰ هزار لیتر گازوئیل، ۱۱ میلیون و ۳۷۱ هزار لیتر بنزین و ۷ میلیون و  ۶۴۷ هزار لیتر نفت سفید است. 

میرساردو عامل‌های توزیع مواد سوختی در جنوب کرمان را ۳۷ عدد، جایگاه توزیع بنزین را ۶  عدد و فروشندگی مواد نفتی را ۳۷ مورد  اعلام کرد.

 او یکی از مهم ترین وظایف این شبکه را خدمت رسانی به کشاورزان و روستائیان دانست و گفت: امسال نیز با تعامل و تلاش مضاعف شرکت‌های تعاونی روستایی این اقدامات در حال انجام است.

مدیر تعاون روستایی جنوب استان کرمان از تجهیز فروشگاه‌های استاندارد با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد و این تصمیم را برای خدمات رسانی بهتر به کشاورزان دانست.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار