ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده آغاز شد

میرحسینی گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از امروز یکشنبه ۲۲ فروردین‌ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قوام رضا میرحسینی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان کرمان درباره فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفت،  ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌های تحصیلی و رشته‌ها از روز یکشنبه ۲۲ فرودین ماه و پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه آغاز می‌شود.

او افزود: دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم، از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خردادماه و پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه تا ۱۶ شهریورماه فرصت ثبت سفارش دارند.

میرحسینی با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب‌ها، تنها از طریق سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com انجام و فرآیند توزیع کتاب‌های درسی نیز از ۲۲ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم شده  و پرداخت‌ها نیز به‌صورت اینترنتی است.

او بیان کرد: خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل‌شده و یا تغییر رشته داده است، می‌توانند از ۱۲ تیرماه اطلاعات خود را ویرایش و اصلاح کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.