مرگ ۶ کردستانی دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرگ ۶ کردستانی دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اوج گیری دوباره تعداد مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ کردستانی جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند و ۶ خانواده دیگر داغ دار شدند.

او با بیان اینکه متأسفانه شاهد اوج گیری دوباره مبتلایان کرونا در استان هستیم و طی ۲۴ ساعت گذشته  ۳۴۷ نفر دراستان به این ویروس منحوس مبتلا شدند، افزود: در حال حاضر ۴۷۹ نفر در مراکز درمانی کردستان بستری هستند که ۶۴ نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و شهرستان سنندج با ۲۱۴ نفر بیشترین آمار بستری شدگان را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به یک هزار و ۱۴۳ نفر رسیده است، ادامه داد: جان باختگان به صورت بهداشتی و با رعایت همه موارد و دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده اند.

رضاعی گفت: تاکنون ۴۰۶ نفر در سنندج، ۲۰۱ نفر در سقز، ۱۰۴ نفر در مریوان، ۹۲ نفر در بانه، ۷۸ نفر در قروه، ۷۱ نفر در کامیاران، ۶۵ نفر در دیواندره، ۵۱ نفر در بیجار، ۱۸ نفر در دهگلان و ۳ نفر در سروآباد جان باخته‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.