شرکت سامسونگ مانیتورهای هوشمند خود را در هند عرضه کرد

سامسونگ از مانیتورهای جدید خود در کشور هند رونمایی کرد و اکنون شهروندان این کشور می توانند این صفحه نمایش ها را همراه با هدایای گوناگون خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کره‌ای سامسونگ، امروز شنبه اعلام کرد که یک گروه صفحه نمایش هوشمند منحصر به فرد را در هند راه اندازی کرد. این صفحه نمایش‌های جدید با نام‌های Smart Monitor M5 و M7 اکنون از طریق فروشگاه‌های اینترنتی آمازون هند و سامسونگ برای خرید در هند در دسترس است.


بیشتر بخوانید


قیمت مانیتورها و هدایا

نسخه ۲۷ اینچی Smart Monitor M5 با قیمت ۲۱۹۹۹ روپیه (حدود ۲۹۹ دلار)، نسخه ۳۲ اینچی ۲۴۹۹۹ روپیه (حدود ۳۳۵ دلار) و صفحه نمایش هوشمند ۳۲ اینچی M7 با قیمت ۳۶۹۹۹ روپیه قیمت گذاری شده اند. مشتریان هندی که یکی از این مانیتور‌های هوشمند را بخرند، صفحه کلید و ماوس بی سیم Logitech MK240 Nano را نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. شرکت آمازون همچنین با خرید این صفحه نمایش‌ها یک سال عضویت Amazon Prime را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های صفحه نمایش سامسونگ

صفحه نمایش هوشمند M5 در اندازه‌های ۲۷ اینچ و ۳۲ اینچ با وضوح Full HD و صفحه نمایش هوشمند M7 با 4K ارائه می‌شوند و هر دو مدل صفحه نمایش از VA استفاده می‌کنند. این صفحه نمایش‌ها با حداکثر روشنایی ۲۵۰ لومن، نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری ۸ میلی ثانیه، پشتیبانی از HDR10، تنظیم خودکار روشنایی ارائه خواهند شد.

Smart Monitor سامسونگ در هند راه اندازی شد

صفحه‌های هوشمند M7 و M5 همچنین از WiFi برای برنامه‌های Office 365 که باید به رایانه متصل شوند پشتیبانی می‌کنند و ویژگی Remote Access می‌تواند از اتصال بی سیم و راه دور با پرونده‌های ذخیره شده در رایانه نیز پشتیبانی کند. این ویژگی می‌تواند از نمایش محتوای لپ تاپ روی صفحه نیز پشتیبانی کند.

پشتیبانی از شبکه‌های مختلف

این مانیتور‌ها همچنین دارای فناوری دستیار صوتی Bixby و SmartThings هستند و شایان ذکر است که همه این صفحه‌ها Tizen OS را اجرا می‌کنند و به کاربران امکان دسترسی به برنامه‌هایی مانند: Apple TV + و Disney + (Hotstar در هند) و Prime Video، Netflix Samsung TV Plus و YouTube را می‌دهند.

Smart Monitor سامسونگ در هند راه اندازی شد

مانیتور M5 همچنین به دو پورت HDMI 2.0 و دو پورت USB 3.0 مجهز شده، در حالی که M7 دارای دو پورت HDMI 2.0 و سه پورت USB 3.0 است و همچنین یک پورت USB نوع C را پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار