فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۵ سارق سابقه دار منازل همراه با کشف اموال مسروقه در طرح پاکسازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: طرح پاکسازی مناطق جرم خیز به منظور ضربه‌زدن به سارقان منازل در ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس اجرایی شد.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۶ امیر کبیر و ۱۵ احمداباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی ۵ سارق سابقه دار منازل را شناسایی پس از هماهنگی قضایی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: از مخفیگاه سارقان دستگیر شده توسط ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر اموال به سرقت رفته شامل: ۲ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه سرقتی، ۳ دست ظروف آشپزخانه، ۲ دستگاه تردمیل ورزشی، یک دستگاه کولرگازی، یک دستگاه دریل برقی، یک دستگاه موتورجوش، ۴ جفت اسکیت ورزشی، یک دستگاه دوربین دیجیتال، یک عدد تابلوی دیواری همراه با یک دستگاه ضبط ۳ تیکه خانگی کشف شد، همچنین از محل اختفای سارقان بازداشت در کلانتری ۱۵ احمدآباد؛ اموال سرقتی از قبیل: ۳ دستگاه پمپ آب منازل، یک دستگاه ترازو، مقداری سیم برق سرقتی به همراه ۸ عدد لامپ روشنایی معابر که از پیاده رو‌ها و جلوی منازل سرقت کرده بودند کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه سارقان دستگیر شده به ۱۶ فقره سرقت در این زمینه معترف شدند گفت: هر ۵ سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و سیرمراحل قانونی از طریق دادسرا راهی زندان شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.