تامین و توزیع ۵۵۰ تن کالای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بالغ بر ۵۵۰ تن کالای اساسی و تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تامین و توزیع بالغ بر ۵۵۰ تن کالای اساسی و تنظیم بازار طی ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

سالار حسین پور افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم بازار و تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم استان، مقدار ۵۹۶ تن کالا‌های اساسی از جمله برنج، شکر و گوشت منجمد در این ماه تخصیص وبین شهروندان توزیع خواهد شد.
 
او بیان کرد: در این طرح مقدار ۳۰۰ تن برنج با قیمت مصوب هر کیسه ۱۰ کیلویی ۱۸۵ هزار تومان، ۲۷۰ تن شکر بسته بندی با قیمت هر کیلوگرم ۸۷۰۰ تومان و ۲۶ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلو ۸۰ هزار تومان در فروشگاه‌های معتبر و زنجیر ه‌ ای وبا رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی عرضه می شود.

حسین پور گفت: کار نظارت دقیق با حضور بازرسان مقیم این سازمان و دیگر دستگاه‌های نظارتی انجام و با کسانی که احیانا قصد اخلال در نظام اقتصادی و بازار را داشته باشند به شدت برخورد قانونی و تعزیری خواهد پذیرفت.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همشهریان عزیز درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش تا به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.