فرمانداراسدآباد گفت: همه ۸۴ روستا‌ی این شهرستان به حدنصاب برگزاری انتخابات رسیدند و انتخابات شورا‌ها در این روستا‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید کتابی، فرمانداراسدآباد گفت: همه ۸۴ روستا‌ی این شهرستان به حدنصاب برگزاری انتخابات رسیدند و انتخابات شورا‌ها در این روستا‌ها برگزار خواهد شد.

 او ضمن تقدیر از تلاش دو بخشدار مرکزی و پیرسلمان عنوان کرد:۸۴ روستا در اسدآباد  شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستا را دارند. 

فرماندار اسدآباد  با بیان اینکه در روستا‌های این شهرستان ۴۵۰ نفر برای کسب ۲۶۲کرسی شورا رقابت خواهند کرد، افزود: ۷۹ روستای ما دارای شورای ۳ نفره و ۵ روستا نیز دارای شورای ۵نفره خواهد بود.

کتابی  ادامه داد:۲۱ نفر با تحصیلات کارشناسی در انتخابات روستا ثبت نام کرده اند و ۸۲ نفر از افراد نیز زیر ۴۰سال سن دارند که خبر از جوان شدن میانگین سناعضای شورای روستا‌ها را می دهد.

او ادامه داد: ۳۰۸ نفر از افراد ثبت نامی نیز نخستین بار نامزدی شورای روستا را تجربه می کنند که این اتفاق را به فال نیک می گیریم.

فرماندار اسدآباد با اشاره به تشکیل هیئت بازرسی انتخابات برای پیگیری گزارشات مردمی گفت:ستادانتخابات اسدآباد طبق تقویم اعلام شده وزارت کشور وظایف خود را انجام می دهد.

کتابی از ممنوعیت ایجاد ستاد تبلیغاتی شورای شهر در پنج نقطه شهر خبر داد و افزود:طبق مصوبه شورای تامین ایجاد ستاد تبلیغاتی (در ایام رسمی تبلیغات) در خیابان مرحوم رفسنجانی، حدفاصل میدان امام ره تا دانشگاه؛ خیابان فرهنگ، حدفاصل میدان امام (ره ) تا میدان غدیر؛ بلوارشهیدبهشتی، حدفاصل میدان امام (ره) تا میدان شهید مطهری؛ خیابان بسیج (سیدان)، حدفاصل میدان غدیر تا فروشگاه وین مارکت و خیابان ۱۵خرداد، حدفاصل میدان غدیر تا فروشگاه رفاه و همچنین اطراف دو میدان امام (ره )و غدیر ممنوع است.

او تاکیدکرد :این ممنوعیت ممکن است تا زمان رسمی تبلیغات به علت کرونا تغییر کند و هیئت نظارت با موارد تخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.