بسته حوادث؛

انهدام یک باند سه نفره سارقان در شهرستان صحنه/کشف ۱۰۰ هزار نخ سیگار و چهار طاقه پارچه قاچاق

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند سه نفره سارقان در شهرستان صحنه و کشف ۶۴ فقره سرقت خانه باغ، منزل و اماکن خصوصی از آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند مورد سرقت در سطح این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام تحقیقات گسترده و افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی اعضای باند سه نفره‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ۶۴ فقره سرقت شامل ۲۵ فقره از اماکن خصوصی، ۲۳ فقره خانه باغ و ۱۶ فقره منزل اعتراف کردند.

 جاویدان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

او گفت: ایام نوروز امسال (۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین) ۶۷ فقره سرقت در شهرستان صحنه کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در عین حال از کشف بیش از یک هزار و ۴۰۰ فقره سرقت در نیمه اول فروردین امسال خبر داد و افزود: حدود یک هزار و ۱۰۰ مورد آن مربوط به شهر کرمانشاه بوده است.

او ادامه داد: در مجموع امسال شاهد کاهش سه درصدی وقوع سرقت و در مقابل ۱۵ درصدی کشفیات این حوزه در سطح استان کرمانشاه بوده ایم.

 جاویدان از دستگیری حدود ۶۷۰ سارق در نیمه اول فروردین امسال خبر داد و گفت: آمار دستگیری‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال که ۵۱۵ نفر بود، ۳۰ درصد رشد نشان می‌دهد .

۱۰۰ هزار نخ سیگار در پاوه کشف شد

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۱۰۰ هزار نخ سیگار و چهار طاقه پارچه قاچاق با تلاش ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

حیدر حق‌جویان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی «ملندر» حین انجام وظیفه به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در جریان بازرسی‌های انجام شده از خودرو که از محور نودشه به سمت پاوه در حرکت بود ۱۰۰ هزار نخ سیگار و چهار طاقه پارچه قاچاق کشف کردند.

 حق جویان ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۸۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

فرمانده انتظامی پاوه از دستگیری راننده خودرو پژو ۴۰۵ و معرفی او به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری ۴۰ معتاد و خرده فروش موادمخدر در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب گفت: در ۲۰ روز ابتدایی سال جاری ۴۰ نفر از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان جمع آوری و دستگیر شده اند.

محمدرضا یاری گفت: علاوه بر دستگیری و جمع آوری این افراد، بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف و جمع آوری شد.

او ادامه داد: در پارسال با تلاش ماموران پلیس اسلام آبادغرب حدود ۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۶۹ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

 یاری پلمب ۴۵ مکان عرضه و مصرف مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار