سیتروئن C5X 2021 به عنوان خودرویی لوکس معرفی شد

پرچمدار سیتروئن با امکانات یک خودرو شاسی بلند و ظاهری جدید و قدرت PHEV رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، C۵X با امکاناتی از یک خودرو شاسی بلند رونمایی شد. قرار است در اوایل سال آینده با انتخاب پیشرانه‌های ترکیبی بنزینی خالص و پلاگین هیبریدی وارد انگلستان شود، ضمن اینکه اولویت با پیمودن مسافت طولانی است و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و سیستم‌های جدید در این برند را معرفی می‌کند.

طبق گفته سیتروئن، پسوند 'X' در این مدل به موقعیت بازار آن و نیاز‌های مشتری اشاره دارد.  نشانه‌های خاص در آن شامل یک ظاهر طراحی شده به ویژه طراحی چراغ‌های جلو LED است که از مفهوم رادیکال CXperience الهام گرفته شده  که در سال ۲۰۱۶ نشان داده شد و C۵X نیز با آن اصول به اصطلاح "Advanced Comfort" را در نظر می‌گیرد.

مدل جدید به منظور تکرار سبک رانندگی اتومبیل‌های تاریخی سیتروئن مانند DS و CX طراحی شده است. برای بدست آوردن یک سواری راحت و نرم با هدف غلبه بر همه موانع، چاله‌ها، سرعت گیر‌ها و سایر اتصالات جاده ای از تنظیمات تعلیق بالشتک هیدرولیکی استفاده می‌شود، همانطور که در C۵ Aircross نصب شده است.

سیتروئن C5X 2021 به عنوان خودرویی لوکس معرفی شد

نسخه پلاگین هیبریدی به صورت استاندارد مجهز به انتخابگر حالت رانندگی است که سه تنظیمات تعلیق  را انتخاب می‌کند. در کابین از طراحی Advanced Comfortاستفاده شده است که  تلفیقی از طراحی فضایی، جذاب و لوکس و در عین حال با فناوری پیشرفته است و از ویژگی‌های طراحی صندلی Advanced Comfort پیشرفته به سبک تشک Citroën برخوردار است.

سیتروئن C5X 2021 به عنوان خودرویی لوکس معرفی شد

همچنین در داخل یک صفحه نمایش لمسی ۱۲ اینچی با کنترل صوتی، بازتاب گوشی هوشمند، به روزرسانی در تهویه هوا و صفحه خانگی قابل تنظیم به سبک تبلت و یک سیستم سرگرمی کاملاً جدید تعبیه شده است، در حالی که تجهیزات استاندارد شامل چهار سوکت USB و یک صفحه نمایش تمام رنگی است.

در کنار معرفی فن آوری جدید، فضای داخلی و کاربرد در اولویت تیم طراحی بوده است، در سیتروئن، فاصله دو محور ۲۷۸۵ میلی متری است که اجازه می‌دهد فضای صندلی عقب و صندوق عقب ۵۴۵ لیتری باشد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار