از ابتدای شیوع بیماری؛

بستری بیش از ۱۱ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ تاکنون ۱۱ هزار و ۶۰۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

دکتر محمد طاهری، سخنگو دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: در شبانه روز گذشته تست کرونای  ۶۷۴ نفر در استان همدان مثبت شد و تاکنون  ۱۱ هزار و ۶۰۸ بیمار برای ابتلا به ویروس کووید ۱۹ دربیمارستان‌های استان بستری شده اند.

او افزود: در شبانه روز گذشته هزار و ۷۴ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی مراجعه کردند که ۱۹۴ نفر از آن‌ها در بخش عادی و ۲۳ نفر در بخش ICU بستری شدند.

طاهری با تاکید بر شیب تند شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در استان همدان اظهار داشت: طی دیروز ۱۱ بیمار کرونایی در استان فوت کردند تا شمار جان باختگان از کرونا ویروس در استان به هزار و ۷۴ نفر برسد.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در شهرستان اسدآباد ۴۱۸ نفر، بهار ۶۶۵ نفر، تویسرکان ۷۶۴ نفر، رزن ۵۰۲ نفر، درگزین ۲۰۸ نفر، فامنین ۲۰۴ نفر، کبودراهنگ ۷۳۳ نفر، ملایر ۲ هزار و ۱۱۱ نفر، نهاوند هزار و ۳۹۲ نفر، همدان ۴ هزار و ۳۰۹ نفر و از خارج استان ۳۰۲ نفر در بیمارستان‌های استان برای ابتلا به ویروس کرونا بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.