خلعتبری: استحقاق کسب ۳ امتیاز برابر نفت مسجد سلیمان را داشتیم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی طلایی پوشان اصفهانی برابر تیم نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی این تیم  برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: ما از نتیجه بازی ناراحت هستیم. به هر حال بازی مساوی شد در روزی که استحقاق کسب ۳ امتیاز را داشتیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما امان از روزی که توپ نخواهد وارد دروازه بشود. تمام تلاشمان را کردیم و نیمه اول و دوم چند موقعیت خوب داشتیم.

او ادامه داد: متاسفانه توپ هایمان تبدیل به گل نشد، اما نمی‌شود کاری کرد و به آینده امیدوار هستیم. ما یک بازی سخت با نساجی داریم و باید این تیم  را ببریم تا  تساوی خانگی برابر نفت مسجد سلیمان را جبران کنیم. هر چند می‌دانیم کارمان خیلی سخت است، اما همه تلاشمان را برای موفقیت سپاهان  می‌کنیم.

ما از کسب تساوی برابر تیم نفت مسجد سلیمان ناراحت هستیم 

خلعتبری درباره اینکه تیم سپاهان برای ماندن در کورس چه کار‌هایی باید انجام دهد، گفت: کار‌های لازم برای کسب موفقیت تیم، همه در حال انجام هستند، اما اتفاقات در فوتبال طبیعی است. تیم نفت مسجد سلیمان برای دفاع کردن  وارد زمین مسابقه شد تا یک امتیاز بگیرد و موفق هم شد. همچنین به قول نویدکیا خوب دفاع کردن هم هنر است و آن‌ها یک امتیاز گرفتند. ما از اینکه نتوانستیم بازی را ببریم ناراحت هستیم، چون خیلی خوب تمرین کرده بودیم و موقعیت‌های خوبی را هم داشتیم. علاوه بر این، ما بدشانس بودیم و تیم ما لیاقت و شایستگی کسب ۳ امتیاز را داشت و به دنبال جبران این نتیجه هستیم. تیم و مجموعه خوبی داریم و شرایط برای ما طبیعی است و نتایج را  جبران خواهیم کرد.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره  اینکه خیلی از همه جلوتر است و حتی مصاحبه نویدکیا را هم زودتر از برخی خبرنگاران حاضر در ورزشگاه دیده است، بیان کرد: اصلا بحث صحبت‌های  نویدکیا در نشست خبری نبود و در گذشته هم در نشست خبری پیش از بازی هم  این موضوع را گفته بود. ما می‌دانستیم تیم نفت مسجد سلیمان برای گرفتن یک امتیاز می‌آید و خیلی برای آن‌ها کسب یک امتیاز مهم بود و به هدف خود رسیدند. مشکل از ما نبود و آن‌ها خوب دفاع کردند. ما باید بهتر بازی می‌کردیم و از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم تا پیروز بازی می‌شدیم، اما در این باره موفق نبودیم.  

 بازیکن سابق پرسپولیس و ذوب آهن درباره گرفتن میزبانی از تیم‌های ایرانی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت:  واقعا ناراحت کننده و سخت است، اما فولاد توانست به العین چهار گل بزند. آرزوی موفقیت برای  نکونام  و تیمش دارم و  فولاد مدیر خوبی به نام آذری دارد و امیدوارم در آسیا موفق باشد. تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم نام بزرگی دارند و پرسپولیس ۲ بار به فینال آسیا رسیده است. تراکتور هم تیمی با بازیکنان خوب دارد، اما ما تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است و می‌خواهیم با قهرمانی یکی از نماینده‌های ایران در آسیا باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار